
نوشته اصلی توسط
DOOSTI
سلام.
من به دلیل بیماری ای که دارم این راه آخرین راهم برای ازدواج بوده. وگرنه خودم هم میدونم این محیط ها امن نیستند.
به نظرم شماره منزل رو دادن بهتر از قرار ملاقات با خانواده هاست.
یک مدت دوو هفته ای رو تعیین میکنم. اگر زنگ زدند که بهتر. زنگ نزدند میفهمم قصدش جدی نبوده.چطوره؟
امیدوارم این کار با شرایط من پشت پا زدن به بختم نباشه!
- - - Updated - - -
آدم اینجا احساس میکند دارد با دیوار حرف میزند!!!
امیدوارم همگی موفق باشند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)