خدا را شکر میکنم که با این سایت آشنا شدم والان 4 ساله با این سایتم و هر از گاهی میام درد دل میکنم و مشورت میگیرم
ممنونم که همیشه با من بودید
از زندگی موفق ممنونم که همیشه کنار بوده توی این چند روز
بله حق با شماست اما نمیونم چرا یک موقع شک به درون حمله میکنه میگم نکنه .. اینطوری بشه و اونطور بشه
اما ته قلبم میگه خدا هست و توکل باید کرد و سعی از خودمون
ممنونم از حرفهاتون خیلی به دلم نشست درسته چه بچه باشه چه نباشه مشکلات هست امیدورام بتونم یک راه خوب در پیش بگیرم البته خودم تصمیم دارم از سال بعد اقدام کنم .
دعا کنید همسرم هم کارش از دستش نره چون کارش زیاد بهش اطمینانی نیست.... و حقوق سه ماه یکبار و دو ماه یکبار میدن
اینا بیشتر اذیتم میکنه
که اگر بیکار بشم و شرکت شوهرم که حقوق درست و حسابی نمیده ...... و از طرفی سواس کنترل و فکری همسرم که خیلی تغییر خاص نکرده بعضی مواقع خوبه بعضی مواقع بد









علاقه مندی ها (Bookmarks)