به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 خرداد 96 [ 08:04]
    تاریخ عضویت
    1393-6-08
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    3,423
    سطح
    36
    Points: 3,423, Level: 36
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    577

    تشکرشده 236 در 60 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.

    دوستان درست میگن. اندام مساله ایی نیست که بذاریدش توی اولویت اول.اما...

    مشکل اینجاست که این توی ذهن شماست. حالا هرچقدر منو دوستان بگیم "نهههه،اندام انقدرها هم مهم نیست، "حتی اگر الان بپذیرید، چون ملکه ذهنتون شده، بعدها باهاش با مشکل رو به رو میشید.

    به قول دوستمون که میگن اندامشون متفاوت هست از اون چیزی که میبینید... راست میگن، فکر کنید بعد از عقد یهو ببینی حقیقت خیلی متفاوتتر از اونی بوده که تصور میکردید، بعد اون موقع چیکار میخواید بکنید؟ یا اینکه ببخشیدا شاید اندامشون خوب باشه اما رنگ پوستشون تو ذوقتون بزنه. اصلا اینا نه، دو روز دیگه خدایی نکرده مریض بشن، تحرک زیاد نداشته باشن یهو هیکلشون بهم بریزه، اون موقع میخواید حسرت اندام خانمهای توی خیابونو بخورید؟!!! یا بعد از زایمان یه کم به هم بریزه هیکلشون، اون موقع جای ذوق برای کوچولوتون باید صبح تا شب، شب تا صبح غصه بخورید که واااای هیکلش از دست رفت!!!

    اینا همش حرفه برادره من. اینارو ما میگیم که به عمق مساله برسید.
    بشینید با خودتون دو دو تا چهارتا کنید. با این طرز فکر خدایی نکرده انتخاب اشتباهی خواهید کرد یا اگر انتخابتون هم درست باشه، در آینده تغییرات اندام ایشون شمارو اذیت میکنه.


    چقدر سخته برای اون خانم اگر یه روز متوجه بشن شما ایشون رو فقط به خاطر اندامشون پسندیدید.

    به نظرم خواستگاری اصلا نرید تا از بقیه معیارها مطمین نشدید.چون اگر بعد از خواستگاری به این نتیجه برسید که فقط اندامشون خوب بوده و بقیه معیارهارو ندارن برای هردوتون تموم کردن این رابطه علنی سخت میشه.شما دوستی رو تموم کنید و برید با خودتون تو خلوت فکر کنید.از نبود خانم خوش اندام نگران نباشید.خدا بیامرز پدر مادر کسایی که باشگاه راه انداختن.

    موفق باشید . به امید روزی که تصمیم منطقی و درست رو بگیرید.
    ویرایش توسط elham.e : دوشنبه 19 آبان 93 در ساعت 11:08

  2. کاربر روبرو از پست مفید elham.e تشکرکرده است .

    poria (سه شنبه 20 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.