سلام به همگییییییییی....... می خواستم از مدیر بپرسم فازتون چیه از این عکس های خوشگل میزارید.
![]()
من دیگه دست و دلم نمیره به کار کردن از این باغ های خوشگل می خوام برم توش راه برن.
تازه خواستم براتون عکس صبحانه بزارم دسته جمعی بخوریم نشد!
- - - Updated - - -
پاییز جان تو که دیگه عاشقی این باغ هم دو نفرست خیلی.......حق داری تازه ما که فارغیم دلمون خواست





....... می خواستم از مدیر بپرسم فازتون چیه از این عکس های خوشگل میزارید.









بعد هم از کیک و چای شهراز بخوریم....واااای دیگه نمی تونم....برم که زیادی دلم خواااست!

علاقه مندی ها (Bookmarks)