به نظرم کلا بیخیال این سایتا بشو واقعا الان کمتر از یک درصد اقایون توی این سایتها دنبال ازدواج هستن
ولی متاسفانه در مقابل اکثر خانمها به قصد ازدواج میرن که دیگه با این درصدها ببین چه اتفاقی ممکن بیوفته
یعنی شاید از هر 100 عضو اقا یه مورد شاید قصدش ازدواج باشه که اونم ممکنه عیب وایرادهای زیادی داشته باشه که پناه اورده به همچین سایتهایی.
همشون دنبال هر رابطه ای هستن به جز ازدواج! شاید بگین این هم یه راه اشنایی ولی راهی که درصد ریسکش بسیار بالا ومضره بخصوص برای یه دختر!
حتی مردای متاهل اکثرا برای تفریح وارد این سایتها میشن حتی برای این سواستفادها هزینه هم پرداخت میکنن که اعتماد دخترا رو جلب کنن
ولی واقعا نا امن ترین مکان برای همسریابی توی محیط مجازی همین سایتهای همسریابی پس خیلی مواظب باشین!!
اگه اصرار دارین که باشین پس از راه درست وقابل اعتماد یعنی اولین خواستتون از طرف این باشه که حتما وحتما رسمی بیاد خواستگاری
اولین دیدار با حضور خانوادها باشه اینجوری مطمئن میشی ایا طرف قصدش ازدواج هست یا نه! توصیه میکنم!!! هیچ بهانه ای برای تاخیر در خواستگاری رو قبول نکن.
اگه امروز و فردا کردن یا بهانه بدون یه درصد قصدش ازدواج نیست سریع کات کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)