سلام دوستای خوش قلب و خوشگل خودم
گلی عزیز میخواستم کوتاه بگم منتظر باش تا همین روزها اثر این دعای دسته جمعی رو ببینی!
من میخوام همینجا از تمام دوستای مهربونم تشکر کنمکه واسم دعا کردن٫میخوام بگم من به واضه معجزه ای این دعا ها رو دارم میبینم و میدونم که همشون از اثر دعا های شما دوستای پاک دلمه!
هنوز این چهل شب شروع نشده بود که پاییزه جونممنو اینجا دعوت کردن و خودتون میدونید زندگیم چی بود و حالا به لطف دعا های شما و خدای بزرگ و مهربونم الان در حالی بسر میبرم!
باز هم به دعا های شما دوستانم نیازمندم و واسه تک تک شما عزیزای دلم دعا میکنم تا انشاالله حاجت روا بشید
شیدا جون جیگرمو خون کردی دخمل٫خدا بزرگه مهربونم امید و صبر داشته باش گلی
التماس دعا








که واسم دعا کردن٫میخوام بگم من به واضه معجزه ای این دعا ها رو دارم میبینم و میدونم که همشون از اثر دعا های شما دوستای پاک دلمه!
پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)