سلام دوستان عزیز
ازهمگی ممنونم...ازشماکه بادلهای پاکتون واسم دعاکنید...
ازهمه که به یادم هستن
دوستان مادرم دعایی دارن ازمن خواستن که اینجا شرکت کنن...خودشون ازاول محرم دارن زیارت عاشورامیخونن
اگه میشه تودعاهاتون یادی ازش کنید...دعاواسه عاقبت به خیری برادرم...خیلی محتاجن به دعا وبه خاطراسترس وناراحتی سلامتیشون درخطره!!
ممنون میشم بادلهای پاکتون دعاکنید![]()








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)