ممنونم از همه شما
بله خودم هم تقریبا به این اشراف دارم که که آیا من و همسرم به حدی رسیدیم که بچه بیاریم یا نه
تقریبا حق به مو فرفری هم میدم و از طرفی هم سنم داره میره بالا و چند سال دیگه شاید نتونم خیلی به بچه فکر کنم
هستن همکارایی که دارم با وجود مشکلاتی که داشتن الان هم بچه ندارن و به سنی رسیدن که هنوزم هم همون مشکلات را دارن
اما نمیدونم این کار درسته یا نه
تا کی باید ادامه بدم ببینم که بچه بیارم
آره ... میدونم شاید من و همسرم هنوز به درجه ایی نرسیدیم
از کجا بدونم که همسرم میتونه کمک من باشه یا نه .الان توی زندگیمون تقریبا من زرنگ تر بودم تا اون
در ضمن اگر بچه بیارم تقریبا حقوقم نصف میشه و یا شاید هم صفر بشه
چون فکر میکنم دیگه نتونم بیام سرکار و مجبور بشم بیکار بمونم و بیمه بیکاری بگیرم
خیلی اما ها وجود داره و باید بتونم با این اما یک طوری کنار بیام و بدونم آیا همسرم و من زمانش هست یا نه
میخوام بیشتر سنجیده بشم
پس کمک کنید تا بتونم بسنجم
همسرم من وسواس تمیزی و کنترل داره .....
بعضی مواقع سریع میشه ولی بعضی مواقع نه
و تقریبا متوجه شدم این وسواسی باهاش موندگاره چون پدرش و مادرش هم وسواس داشتن.....








علاقه مندی ها (Bookmarks)