خانوم تنهایی عزیز.
تاپیکتون خوندم....چند تا سوال داشتم؟ 1.کدوم دانشگاه برای ادامه تحصیل انتخاب کردید؟چون واقعا مهمه خانوم،الان برای استخدام صاحبان مشاغل گاهی واقعا قید میکنند با فلان مدرک از دانشگاه دولتی معتبر!حق هم دارن پدر من 70 سالشون روزی دو تا پیام دوره دکتری بدون کنکور براش میاد!!!!الان بازار کار طوریه که دیگه مدرک مهم نیست.
2.استاد دانشگاه کجا!!!!یه زمان استاد دانشگاه بودن با ارزش بود؛خدا شاهده دوران دبیرستان دوستی داشتم بسیاااااار درس نخون من سال 2 دانشگاه بودم راه دور ازاد معماری قبول شد الان استاد دانشگاه غیر انتفاعی تو حاده تهران_قزوینه!!!!!!
الان حتی اتیکت اجماعی هم نداره.از لحاظ مالی هم حق التدریسی بسیااااار ناچیز میگیرن3.من خودم شرایط ادامه تحصیلم باز بود ادامه ندادم تو بازار کار الان کسایی که مقطع تحصیلیشون بالاتر از منه ازم حقوق میگیرم.
در صورتی ادامه بدید و جوجتون تنها بزارید که یه فرق اساسی به حالتون بکنه.4.واقعا پس تو سنی تصمیم به اوردن لچه دارید؟30 به بالا احتمال خیلی از بیماری های ژنتیکی بالا میره!








علاقه مندی ها (Bookmarks)