
نوشته اصلی توسط
فرشته مهربان
و یاد گرفتم که :
این جور مواقع رنجش عاطفی طرفم از خودم رو ببینم ، نه عصبانیتش را و سعی کنم درکش کنم و آرامش کنم ، بعد براش توضیح بدم و اگر در اشتباه بوده از اون اشتباه بیرونش بیارم و اگر هم نه که باید عذر تقصیر بخوام از اعماق قلب به خاطر ناراحتی که پیش آوردم .
این هم یکی از اثرات و درسهای ابراز احساس ( اگر اون ناراحتیش رو نمی گفت و متقابلاً من اصلاً به این نتیجه خوب نمی رسیدیم )
علاقه مندی ها (Bookmarks)