ماشاالله....
ایشالله...
آره عزیزم خیلی بهم میاین!!!
چقدربچگی هات نازبودی!!!لوس ومامانی هم بودی ...آره؟!!!!
ایشاالله به همین زودی هابیای وآقااحسانت روبه بهمون معرفی کنی!!
این باغ فقط عروس ودامادکم داره هااااا!!
زودباشین مجردهای تالار!!هرکی زودتربیادخبرازدواجش روبده یه کادوی خوب گیرش میاد![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)