همین دیگه اصلا توجه نمیکنن بدل ما!
آخه جناب مدیر همدردی خان، یکم توجه! یکم دقت!
همینطوری عکس باغشون و نمیذارن دل بچه های مردم و آب کنن.
اصلا من و خونوادم از وقتی این باغ و دیدیم هوس کردیم بیایم این باغ :)
ببین پاییزه جان این منم، وقتی تازه به دنیا اومده بودم با مامانم :)
اینجا با مامان بابامم :) وقتی پنج سالم بود :)
اینم منو احسانمم در آینده!
از این دوربینای جدید دیدددددییی اختراع شده! آینده و شبیه سازی میکنه!
این از اوناست! با اون دوربینا احسانمو شبیه سازی کردم:)
بهم میایم نه؟
بگو ماشالله! چشم نخوریم ایشالله!
خوشبخت بشیم!
ایشالله به پای هم پیر بشیم:)













علاقه مندی ها (Bookmarks)