تنها کسی که مهمه خودتی خانمت پدر مادرش پدر مادرت،همین.خوشبختانه همه راضی به عدم
عروسین.حیف نیست 50ملیون یه شبه حیف و میل بشه؟بزنید به زندگی.حالا می تونید در حد
خاله و عمو شام بدید که خشک و خالی زندگی شروع نکرده باشید.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
تنها کسی که مهمه خودتی خانمت پدر مادرش پدر مادرت،همین.خوشبختانه همه راضی به عدم
عروسین.حیف نیست 50ملیون یه شبه حیف و میل بشه؟بزنید به زندگی.حالا می تونید در حد
خاله و عمو شام بدید که خشک و خالی زندگی شروع نکرده باشید.
abi.bikaran (شنبه 17 آبان 93), ali -guilan (یکشنبه 18 آبان 93), asal2013 (شنبه 17 آبان 93), elham.e (یکشنبه 18 آبان 93), khaleghezey (چهارشنبه 21 آبان 93), m.reza91 (شنبه 17 آبان 93), Mr DaNi (یکشنبه 18 آبان 93),pasta(شنبه 17 آبان 93), rayehe (شنبه 17 آبان 93), szd (شنبه 01 آذر 93), گوش ماهی (دوشنبه 19 آبان 93), هم آوا (پنجشنبه 22 آبان 93), آزرم (شنبه 17 آبان 93), دخترخوب (یکشنبه 08 شهریور 94), رزا (شنبه 17 آبان 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)