کیانا جان تومحبت کردن خیلی باید مواظب باشی که شوشوت فکرنکنه اگه محبتی میکنی برای اینه که تصمیم داری کاری انجام بدی یا جایی بری،اونوقت باید همیشه بهش باج بدی،از صمیم قلب محبت کن ظاهری نباشه اول خودت باید حست رو باور کنی تا بتونی به اون انتقال بدی،در ضمن ابراز محبت دائمی هم زندگی رو بی مزه میکنه باید "ب ا دست پس بزنی وبا پا پیش بکشی" اگه ازش ناراحت شدی باید طوری رفتار کنی که از سکوتت ناراحت بشه وآزارش بده،همه کارا ووظایفت رو انجام بده ولی یه حس بی تفاوتی وسردی داشته باش دقت کن اصلا اخم نکنی همین سردیت براش خیلیه مطمئن باش مردایی مدیریت بحران ندارن خیلی احساسین و اینکه کسی بهشون بی محلی کنه آزارشون میده.
در مورد کتک زدن هم نظرم با دوستان موافقه تو نباید در مواقعی که عصبانیه یا زمینه عصبانیت داره باهاش بحث نکن مردی که زنشو کتک میزنه قدرت وتوانایی بحث نداره ووقتی میبینه نمیتونه در مقابل زنش جوابی بده وداره کم میاره شروع به کتک زدن زنش میکنه،پس در این مورد خودت مقصری.
همه مردا مثل هم نیستن بعضیا هم هستن که اصلا زنشون رو حساب نمیکنن که بخوان بهش جواب بدن واین خیلی بدتره؟
یه سوال داشتم شوشوت از ساداته؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)