سلام
مشکلات خانوادگی تو همه خانواده ها هست. فک نکنید که همه به غیر شما تو بهشت برین زندگی میکنن و فقط شما دارید تو جهنم زندگی میکنید. شما تنها نیستین.نمی دانم آیا این حالات من طبیعی است یا ... ؟!
همه ی آدما مشکل دارن و این مهم نیست!!!!! چیزیکه مهمه اینه که چه جوری از پس حل مشکلاتت بر بیای و مهم ترینش اینه که تا آخرش بمونی و حلش کنی.
دوست عزیز متاسفانه شما تو شرایط کمی سخت بزرگ شدین و هیچ وقت اونقدر فرصت نداشتین که یاد بگیرید . به نظر من مشکل دقیقا اینجاست.
اما حالا که دارید احساس میکنید که انگار چیزی سر جاش نیست، حالا که احساس میکنید انگار کاری رو دارید اشتباه انجام میدید و حالا که احساس خلا تو وجودتون دارید، بدونید که وقت تولد
دوباره ی شما رسیده.
خیلی ها هستن که تا آخر عمر نمیفهمن !!! خیلی ها هم هستن که این حس ها رو درک میکنن اما هیچ وقته هیچ وقت سراغ پیدا کردن علت و ریشه و بهبود وضعیتشون نمیرن.
اما شما هم میفهمید و هم دنبال رفع مشکلتون هستین .
چرا از جمعیت فراری هستین؟ چی تو جمعیت وجود داره که شما رو از خودش فراری میده؟اما از جمعیت و جا هایی که مردم در آنجا هستند دوری می کنم و اکثرا دوست دارم تنها باشم برای همین در سرکار همیشه شیفت شب را برمی دارم و تمام طول هفته حتی
روز های تعطیل هم سرکار می روم و گاها شده 24 ساعت کلا نخوابیده ام.
بعضی موقع ها آدم دوست داره تنها باشه. بعضی موقع ها آدم دوست داره با خودش خلوت کنه. بعضی موقع ها آدم حوصله ی هیچ کس و هیچ چیز رو نداره. اما... بعضی موقع ها
نه همیشه.
اینکه چرا شما مدام در حال فرارین شاید یه علتش این باشه که روابط اجتماعی و روابط عمومی خوب و درست رو بلد نیستین. این یه حدسه.
من برخلاف شما فکر میکنم مشکل شما میتونه به کمبود اعتماد به نفستون هم برگرده. اگه بیشتر صحبت کنید شاید بشه از لابه لای حرفاتون چیزایی فهمید و درست یا غلط بودن این حرف
رو فهمید.
از دوران مدرسه تون بگید. اون روزها چی؟ تو دوران ابتدایی تون شما بچه ای شاد و با روابط عمومی خوب بودین یا نه یه بچه ی بی سر و صدا و گوشه گیر؟
به هر حال دوست من رفتارهای هر کسی از طرز فکرش نشات میگیره. رفتار های شما هم به خاطر طرز فکرتونه. اگه یه آدم بتونه طرز فکرشو عوض کنه قطعا رفتارای دیگه ای ازش سر میزنه.
طرز فکر هم یه روزه به وجود نیومده بلکه حاصل 21 سال زندگی شماست. البته لازم نیست برای عوض کردن اونها 21 سال دیگه صبر کنید. لحظه ای اراده برای تبدیل جهنم به بهشت کافیه.
من این اراده رو تو شما میبینم.
موفق باشید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)