دوست عزیز
یک لحظه فکر کن اگه خدای نکرده خودت جای اون دختر بودی چه انتظاری از اطرافیانتان داشتی؟؟
بجای رفتن سراغ دختری که پدر و مادرش فلان منصب رو دارند و یا چقدر ثروت دارند و چه زیبایی داره ............
کاش یاد میگرفتیم بریم سراغ دختری که هیچکدوم اینها رو نداشته ولی علیرغم همه این نداشته ها تونسته خودش
را بالا بکشه و رشد کنه و شخص سازنده و مفیدی باشه
مطمینا در شرایط سخت بزرگ شدن و به جایی رسیدن خیلی انسان قویتر و موفق تری میخواهد تا در یک بستر
مناسب بخواهی رشد کنی و بزرگ شوی و...
در زمینه ژنتیک و ارثی بودن بیماری پدرشان قدری تحقیق کنید و اگر موردی نداشت آنچه شخص با تلاش و کوشش
کسب کرده ملاکتان باشد نه آنچه از زمین و آسمان به آن رسیده
و اگر برادرتان در شرایط سنی و اخلاقی باثبات و عاقلانه ایست اجازه دهید مهمترین انتخاب زندگیش را با مسیولیت خودش
انجام دهد و مرتب امواج منفی نفرستید.
موفق باشید![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)