منم بهش حق انتخاب میدم
اگه زحمتی نیست یه دونه از اون نمره منفیها رو به من بدید چون من دقیقا از همون پسرهام
ببینید شما خانومید و شاید هضم این براتون سخت باشه چرا یه آقا اینقدر مغرور باشه
ولی خواهر من این غرور حس کاذبی نیست وقتی تو این مملکت یه جوون تا اینکه بتونه رو پاش بایسته(اگه بتونه) باید انواع بی احترامی ها ،شکستها و بیگاری ها و تحقیرها و ... را تحمل کنه وقتی به یه جایی رسید قبول کن باید برای از دست دادن غرورش نگران باشه.
چندتا از دوستام هستن از ترس نه شنیدن و از ترس اینکه موقعیت شغلی یا اجتماعیشون از بین بره میترسن پیشنهاد بدن چون هم خانومه شاید موقعیتش خوب باشه یا شاید حتی دوستم داره واسه اون کار میکنه و هر دوشون هم مجرد موندن
=====
mobin31080
آره پسر عجیب درم کردی تو اینصحنه
قبول کن هرکاری کنیم آخرش ته ذهنمون درگیره
راستش خیلی دوست داشتم یه جورایی ناشناس زیر و بم خودشون و خانوادشون را بفهمم
اگه یا سرویس اطلاعاتی داشتیمتو امور خیر فعالیت مبکرد خوب بوداااا









علاقه مندی ها (Bookmarks)