کاملیا جان ساعت 7:45 صبحه.
حال بد چرا؟ حیف نیست روز به این زیبایی از اول تا آخر شعرت گفتی حال ما بد است؟
یک صبح دیگر است و همی حال ما خوش است
تقویم نا نوشته ی هر سال ما خوش است
صبحی دگر رسیده و لطف خداست این
اصلا عجیب نیست که احوال ما خوش است
اصلا عجیب نیست که لبریز عشقیم
وقتی که صبح زیبه و احوال ما خوش است
تعبیر فال ما به اشعار حافظ است
انقدر خوش است آن که احوال ما خوش است
تعبیر دیگر اینکه خدا هست هر زمان
صبح و شب و تمام نفس های ما خوش است
دارم به حال و روز دلم فکر میکنم
شاعر شدیم رفت، بس احوال ما خوش است
خوب تحریف کردم؟ ببین اگه حالت خوب باشه مثل من شاعر میشی
صبح به این قشنگی، وقت طلب رزق و روزیست از خدا، چه مادی، چه معنوی. حیف دلت نیست؟ گناه داره، برخیز و شادش کن.














نمیدونم از صب چشه!!! الان حالم خوبه. ممنون که پرسیدین.

علاقه مندی ها (Bookmarks)