به نظر من هرگز و هيچوقت يك زن با كمالات و تحصيلكرده يك زن ديگه رو با الفاظ بد خطاب نميكند حتمن حتمن خانم شما متوجه چيزي در وجود اون خانم شده اند متاسفانه يا خوشبختانه همه زنها خيلي خوب هم جنس خود را ميشناسند و اين حس هميشه درست و صحيح است من اگر جاي همسر شما بودم به خود شما هم گير ميدادم و كلي جنگ اعصاب درست ميكردم خدا رو شكر كنين كه خانم شما واقعا خانمه و قدرشو بدونين و به انتخابش احترام بذارين








علاقه مندی ها (Bookmarks)