به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 خرداد 94 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1393-5-10
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    1,054
    سطح
    17
    Points: 1,054, Level: 17
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 127 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نمیدونم شما چند سالتونه اما حس میکنم خیلی جوون باشید. ببینید این چیزیه که برای خیلی از ماها اتفاق افتاده مخصوصا که سن خیلی پایین باشه یسری رفتارهای پدر و مادرمون غیر عادی بنظر میرسه و اعصابمون خورد میشه و نمیتونیم درکشون کنیم. یروزی خودمون هم به سن اونا میرسیم و صد در صد فرزندانمون همین حس رو به ما خواهند داشت. این چیزیه که ما نمیتونیم تغییر بدیم، مثله غذا خوردن. یک عادته و پدرتون دوست دارن اینجوری غذا بخورند و کاره بدی هم نمیکنند. باید شما به این موضوع توجه نکنید برای خودتون بزرگش نکنید. کمرنگش کنید
    من هم از پدرم ایراد میگرفتم و الان متاسفانه تو کشور دیگه زندگی میکنم و ازشون دورم. الان که فکرش رو میکنم قلبم واقعا درد میگیره که چرا بعضی وقتها سر چیزهای مسخره باهاشون بحث میکردم. اصلا واقعا اینها ارزشش رو داشت که ازشون ناراحت بشم. الان دلم لک زده که فقط پیششون باشم حالا هرجوریکه هستند.. موقعی که ازشون دور میشیم تازه میفهمیم ما بچه ها چقدر بدیم. قدرشون رو بدونید.. شاید الان بدتون بیاد اما یه روزی برای همین طرز غذا خوردنشون دلتون تنگ میشه. موفق باشید


    - - - Updated - - -

    نمیدونم شما چند سالتونه اما حس میکنم خیلی جوون باشید. ببینید این چیزیه که برای خیلی از ماها اتفاق افتاده مخصوصا که سن خیلی پایین باشه یسری رفتارهای پدر و مادرمون غیر عادی بنظر میرسه و اعصابمون خورد میشه و نمیتونیم درکشون کنیم. یروزی خودمون هم به سن اونا میرسیم و صد در صد فرزندانمون همین حس رو به ما خواهند داشت. این چیزیه که ما نمیتونیم تغییر بدیم، مثله غذا خوردن. یک عادته و پدرتون دوست دارن اینجوری غذا بخورند و کاره بدی هم نمیکنند. باید شما به این موضوع توجه نکنید برای خودتون بزرگش نکنید. کمرنگش کنید
    من هم از پدرم ایراد میگرفتم و الان متاسفانه تو کشور دیگه زندگی میکنم و ازشون دورم. الان که فکرش رو میکنم قلبم واقعا درد میگیره که چرا بعضی وقتها سر چیزهای مسخره باهاشون بحث میکردم. اصلا واقعا اینها ارزشش رو داشت که ازشون ناراحت بشم. الان دلم لک زده که فقط پیششون باشم حالا هرجوریکه هستند.. موقعی که ازشون دور میشیم تازه میفهمیم ما بچه ها چقدر بدیم. قدرشون رو بدونید.. شاید الان بدتون بیاد اما یه روزی برای همین طرز غذا خوردنشون دلتون تنگ میشه. موفق باشید


  2. 5 کاربر از پست مفید maryy تشکرکرده اند .

    ali -guilan (چهارشنبه 14 آبان 93), at-74 (یکشنبه 11 آبان 93), love less (یکشنبه 11 آبان 93), SpecialBoy (یکشنبه 11 آبان 93), پریا666 (یکشنبه 11 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.