به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 294

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    گاهی گمان نمیکنی و یکباره می شود
    گاهی نمیشود نمیشود که نمی شود
    گاهی هزار دوره دعا بی ثمر می شود

    گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود
    گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست

    گاهی تمام شهر گدای تو میشود

    سلام ....... به دوستانم .

    به کی قسم بخورم به کدوم عزیز خدا قسم بخورم که این دوره فرق داره .

    هفته پیش تو حال و احوال نوشتم مشکل زیاد برام بوجود اومده ولی به یکیش که بردن جهیزیه همسرم بود بسنده کردم و از مشکلات دیگم چیزی نگفتم .
    خب اونکه برد . کمی سر چرا چرا ها درگیر شدیم .و اینکه بازو هاشو گرفتمو بهش گفتم بیدار شو زندگیمون داره میره . کمی شکست کمی رو سنیم گریه کرد و گفت جهیزیمو بده وتمومه بذار برم و من رهاش کردم . ولی پاسخ قانع کننده ای ازش ندیدم .

    یه جوری تحویل گرفت و برد که باورتون نمیشه . راحت با خنده و خوشحالی. چی بگم مجبورم دعاش کنم . تا طلاق نگیریم همسرمه .
    مشکل دومم این بود که روز قبلش که رفته بودم خونم موتور پالسمو که 4م ارزش داشت دزدیدن . اونایی که تو تهران هستن میدونن طرح زوج و فرد و ترافیک کار برا ماشینا سخت کرده و موتور بهترین راهه .

    راستش انقدر که همسایه ها و خانوادمو اطرافیانم ناراحت شدن من نشدم . نه برا موتوره برا من که چه قدر دارم بد میارم پشت سر هم . من از این لحاظ به فکر نبودم که فکرم پیش زندگیم و آخرین پل برگشت همسرم بودم .

    هر چند در کل حال مناسبی ندارم ولی خب کمک یکی از دوستان خیلی بهم آرامش داد . و تاپیک اخیر بانو فرشته اردیبهشت بهم معرفی کرد بخصوص پست # 12 ایشونو که خوندم کمی آروم شدم . باز توکلم به خدا کردم

    حالا امروز صبح از آگاهی تماس گرفتن که موتورتون کشف شده . بیا برا ترخیص و ارایه فلش . (چهره دزد تو دوربین خارجی سوپر سر کوچه ضبط شده بود . )

    بنزینش که تموم شده بود رهاش کرده بود

    از لحظه ای که این خبر بهم دادن به فکر این آیت الکرسیم . به فکر این چهل شبم . همش جلو چشمام میبینموتون دعاتون میکنم.
    میدونم که خیلی هاتون منو دعا میکنید و بدونید منم خیلی دعاتون میکنم . این دوره واقعا فرق داره . من همون اولش گفتم . از خواهران گلم از بانوان مهربان و از برادرای عزیزم ممنون . اسم نمیبرم هرچی از خدا میخوایین بهتون بده . هرچی. اول اونایی که از خدا فرزند میخوان دوم اونایی که از خدا یه همسر خوب میخوان سوم اوناییکه از خدا شفاءمریضشونو میخوان .فرق نداره

    مخصوص از صاحب تاپیک تشکر میکنم و دعا .
    من بزرگترین حاجتم مونده .......................................ببخشی شکستم........................................ دعام کنید .

    این شبا هر وقت میشکنید یاد هم باشید همدیگرو دعا کنید . من بیشتر شمارو به اسم دعا میکنم.

    منتظر خبرای خوب شما هم هستیم حاجت گرفتین خبر بدین از شیرینیش نترسین اون با من

    بدرووووووووود

    یه رونوشت از لیست یاران این تالار بخصوص این تاپیک فرستادم برا صاحب عزای این شبا بانو فاطمه زهراص . به اشکش قسم به سنش قسم به شرمندگی اون در اون دیوار قسمش دادم پای تک تکمون تیک سبز بزنه .

    هیچ کدومتون برام غریبه نیستین من همه رو دعا میکنم . حتی اوناییکه به عنوان مهمان میان تالار و این تاپیک بخصوص .
    ویرایش توسط parsa1400 : یکشنبه 11 آبان 93 در ساعت 01:18

  2. 14 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    asal2013 (یکشنبه 11 آبان 93), bi nafas (یکشنبه 11 آبان 93), elham.e (یکشنبه 11 آبان 93), paiize (یکشنبه 11 آبان 93), sama_t (یکشنبه 11 آبان 93), sanjab (یکشنبه 11 آبان 93), sara503 (یکشنبه 11 آبان 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 14 آبان 93), گوش ماهی (یکشنبه 11 آبان 93), آرام دل (یکشنبه 11 آبان 93), تیام (دوشنبه 12 آبان 93), رزا (یکشنبه 11 آبان 93), سوده 82 (یکشنبه 11 آبان 93), شیدا. (دوشنبه 12 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه نامشروع (موضوع فراگیر، راه حلی هست؟)
    توسط رامتین 777 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 اردیبهشت 97, 00:08
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 04:32
  3. شروع یک زندگی با شک و تردید؟
    توسط fariborz در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 91, 15:59

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.