واقعا از متاهلین محترم کسی هست که این نظرو داشته باشه که اعتقادات شخصیه و هیچ تاثیری تو زندگی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو آرمان و خیال میشه گفت که آره من به اعتقاداتم عمل میکنم تو هم به اعتقاادات (عذرمیخوام بچه هم به اعتقادات همسایه احتمالا باید عمل کنه!!!!!) اما زندگی مشترک اسمش روشه مشترکه!
شما و اون خانم الان به دلیل علاقه بینتون متوجه عمق فاجعه نیستین اما مساله شما خیلییی از نظر من که 4سال زندگی مشترک دارم روشنه.
هرکدوم شما میتونین ازدواج خوبی با هم کیش و عقیده خودتون داشته باشین و الکی زحمت و رنج به خودتون در کنار اومدن با همدیگه نکنین.
مسائل اعتقادی با اینهمه تفاوت خیلی زود میتونه یه زندگی رو ویران کنه.
امیدوارم تصمیم درست و بدور از احساس بگیرین








علاقه مندی ها (Bookmarks)