من متوجه نمیشم که چرا انقدر شما عجله و چقدر اصرار دارید که خانمتون بر خلاف میل باطنی اشون مجبور به رفت و آمد با همکارتون کنید؟و توی هر دو تاپیکتون نوشتید که فرصت داره از دست میره...از نوشته هاتون این طور به نظر میاد که شما بر اساس میل خودتون می خواهید و برای رضایت خودتون اصرار به این رابطه دارید....اگه به فکر همسرتون هستید که جای تحسین داره پس چرا اصرار به کاری دارید که ایشون دوست نداره و با اصرار شما هم مسلما مخالفت ایشون بیشتر می شه ....اگه شما رو بی تفاوت دیده بودن هیچوقت انقدر گارد نمی گرفتن.خانومتون حق دارن .به فکر این باشید که همکار شما تنها راه حل نیست.شاید برای خودتون راه حل باشه(ببخشید که رک نوشتم.)به دنبال راه دیگه ای باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)