با سلام
این دست مسائل بسیار سطحی جای بحث و گرفتن وقت از اعضاء ندارد چون بسیار مشخص است که عقل حکم به بی توجهی می کند . اگر کسی قصدش دوستی و روابط دختر و پسری هست که همدردی به شدت مخالف هست لذا در این راستا راهنمایی نمی دهد . اگر قصد ازدواج هست که این راه انتخاب نیست . اگر کنجکاوی هست که در اینجا توصیه کارشناسی این است که به این کنجکاویها میدان ندهید و دنبال تعبیر و تفسیر های ذهنی نباشید .
لذا جز اینکه به شما بگوییم هیچ توجهی به این تلاقی های چشمی در رابطه با هرکسی که پیش آمد نداشته باشید و ذهن و وقت و انرژی و روح و روان خود را درگیر آن نکنید و شما مراقب نگاهتان باشید که خدای ناکرده پرسه گردی نداشته باشد که این تلاقی ها هم اتفاق نیافتد هیچ حرف منطقی دیگری نداریم که به شما بزنیم و انتظار بیش از این شنیدن را نداشته باشید البته اگر نخواسته باشید به شما توصیه برقراری رابطه شود که هیچ کس در همدردی حق چنین توصیه ای را ندراد که نمونه اش را در پست حذف شده می بینید
موفق باشید









علاقه مندی ها (Bookmarks)