دوست من به نظرم هردو رابطه رو تا مدتی کات گن. شما هنوز تکلیفت با خودت روشن نیست وای به حال اینکه بخوای مسئولیت یکی دیگه رو هم قبول کنی. برادر گرامی اول خودتونو بشناسید بعد وارد این راه بشید.

در مورد بی تابی اون خانم ها هم می تونی یک روز خیلی جدی و محکم و منطقی باهاشون حرف بزنی و رابطه رو موقتا تموم کنی. اول تصمیمتو بگیر بعد این کارها رو بکن که دوباره با یک تلفن و زاری سست نشی. برادر خوبم می تونی با مطالعه کتاب های گوناگون به خودشناسی دست پیدا کنی .