به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array

    تماس دوست عزیزم

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamas نمایش پست ها
    دوست عزیز
    بهتره به خودتون بپردازید تا این اقا!از خودتون نپرسیدید که چرا از لحاظ عاطفی انقدر خالی هستید که جذب چنین رابطه ایی شدید؟اگر چنین موقعیتی دارید چرا انقدر برای این اقا راحت در دسترس بودید؟و چطور موقعیت مناسبی براتون پیش نیومده؟اگر واقعا انقدر که در نوشته ی شما بنظر میاد خود شیفته و با اعتماد بنفس در مورد خودتون و خانواده هستید چطور در چنین رابطه ی بیماری برای رفع تنهایتون مو ندید؟اگر کمتر پسری شرایطش به شما می خوره پس این اقا اینجا چیکار می کنن؟مگه شما دنبال خرید و فروش دختر وپسر هستید که این طور صحبت می کنید؟اصلا تعریف و انتظاری از رابطه و ازدواج دارید؟اصلا معیاری دارید؟
    اصلا خودشیفته نیستم.......وای اصلا!برای جایی که توش ایستادم هم زحمت کشیدم.....اما باور کنید در مجموع همسری که از همه لحاظ برای هم مناسب باشیم پیدا نمیشه برام......خود پیامبر گفته مرد در سه چیز باید از زن بالاتر باشه؛سن،قد،ثروت......من به انسانها به چشم کالا نگاه نمیکنم اما جز این باسه خود مرد هم اذیت میشه...اگه مغرور بودم احساس تنهایی نمیکردم......خودتون جای من بزارید ...یه ورزسکار موفق و معروف و.......من اشتباه کردم....با من این طور حرف نزن دوست من...می دونم خطا کردم....برای همین اینجام...چون صادقانه خرف زدم قضاوت نکنید

    - - - Updated - - -

    مبتونم بخونم نمی دونم چی کار کنم متوجه بشید دارم جواب کیه میدم!!!!!!

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط یه دوست خوب نمایش پست ها
    سلام
    رفتار امروز تو رو من 3 ماه پیش داشتم
    اینجا بخونشونhttp://www.hamdardi.net/search.php?searchid=708719l
    ار اول تاپیک های من رو بخون و جوابی که گرفتم

    احساس میکنی تحقیر شدی؟؟؟
    این از مرتبه ی بالای اجتماعی تو هست که پزشکی
    من هم مهندس برقم
    و نمیهواستم باور کنم که بازی داده شدم

    فقط باید سهم خودت رو از اشتباه بپذیری
    و ول کنی همین
    اگر قبول کنی که اشتباه از خودت بوده هضم و درکش راحت تره
    منتظر حرفات هستم
    سه تا پست امروزم رو به تو اختصاص میدم
    دوست خوبم لینکتون باز نمیشه!!!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید کیت کت تشکرکرده است .

    اثر راشومون (جمعه 09 آبان 93)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array
    دوست عزیز
    این احادیثی که صحتشون مشخص نیست رو رها کنید(اینجا جای بحث نیست که بگم چرا).علم روانشناسی ثابت کرده که تنها کافیه یکنفر بزرگتر باشه حتی خانم و حتی تا 7 سال!همه ی ادمها برای جایی که می رسن زحمت می کشن و شما هم قطعا اینطورید.اینجا جای قضاوت نیست منهم قاضی نیستم.به صحبتهای من دقت نکردید و جواب من رو ندادید.مشکل از این اقا نیست.شما قطعا باید از این رابطه خارج بشید و به خودتون بپردازید کلی کتاب و راهکار هست برای این موضوع.احساس تنهایی ربطی به غرور نداره اتفاقا مغرورها تنها ترن تنها کمتر بروز می دن!قرار نیست از همه لحاظ کسی برای ما مناسب باشه 50 درصد معیارها رو داشته باشه ایده اله!اما شما با این نوع بیان به عنوان کالا نگاه می کنید نمونه اش همین اقا ی ورزشکار،مگه هرکی ورزشکاره و توی رشته اش موفقه برای ما مناسبه و ما باید باهاش وارد رابطه بشیم؟برای همینه که اینجا هستید.از خودتون بگید و از رابطه هاتون از خانواده تحصیلات و ...

  4. کاربر روبرو از پست مفید tamas تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (یکشنبه 23 آذر 93)

  5. #13
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط tamas نمایش پست ها
    دوست عزیز
    این احادیثی که صحتشون مشخص نیست رو رها کنید(اینجا جای بحث نیست که بگم چرا).علم روانشناسی ثابت کرده که تنها کافیه یکنفر بزرگتر باشه حتی خانم و حتی تا 7 سال!همه ی ادمها برای جایی که می رسن زحمت می کشن و شما هم قطعا اینطورید.اینجا جای قضاوت نیست منهم قاضی نیستم.به صحبتهای من دقت نکردید و جواب من رو ندادید.مشکل از این اقا نیست.شما قطعا باید از این رابطه خارج بشید و به خودتون بپردازید کلی کتاب و راهکار هست برای این موضوع.احساس تنهایی ربطی به غرور نداره اتفاقا مغرورها تنها ترن تنها کمتر بروز می دن!قرار نیست از همه لحاظ کسی برای ما مناسب باشه 50 درصد معیارها رو داشته باشه ایده اله!اما شما با این نوع بیان به عنوان کالا نگاه می کنید نمونه اش همین اقا ی ورزشکار،مگه هرکی ورزشکاره و توی رشته اش موفقه برای ما مناسبه و ما باید باهاش وارد رابطه بشیم؟برای همینه که اینجا هستید.از خودتون بگید و از رابطه هاتون از خانواده تحصیلات و ...
    دوست عزیز مرسی از توجهتون
    من شاید حرف هام باعث سو تفاهم شده.....به هر حال توضیح و تعریف زیاد دارم که بگم مغرور نیستم و اصلا دیدی که میگید و ندارم اما اصلا مشکل الان این نیست...یه تصمیم درست گرفتم و به دلگرمی و حضور مهربون دوستام نیاز دارم...

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array
    دوست عزیز
    بهترین دلگرمی که من می تونم به شما بدم که هم علمیه هم تجربه شخصیم ریشه یابیه.مقاله در مورد دوره ی پس از رابطه توی سایت هست بگردید پیدا می کنید.اما بنظرم نقد خودتون و رابطه هاتون بیشتر می تونه به فراموشی این رابطه کمک کنه.جدای از این مسائل ایه ایی در انجیل هست که میگه زیر افتاب سوزان هیچ چیز تازه نیست!خطر تکرار اشتباهات و تجربه کردن تجربیات اگر به یقین نرسیم همیشه وجود داره.

  7. 2 کاربر از پست مفید tamas تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (شنبه 10 آبان 93), بهار.زندگی (یکشنبه 23 آذر 93)

  8. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    دوست عزیز مجددا لطف کنید میبینید که برای همین رفتم پیش مشاور.....ممنونم از دلگرمیتون....ما هم به زور و زبون تند و تیز کسی درمان نمیکنیم...

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط یه دوست خوب نمایش پست ها
    سلام
    رفتار امروز تو رو من 3 ماه پیش داشتم
    اینجا بخونشونhttp://www.hamdardi.net/search.php?searchid=708719l
    ار اول تاپیک های من رو بخون و جوابی که گرفتم

    احساس میکنی تحقیر شدی؟؟؟
    این از مرتبه ی بالای اجتماعی تو هست که پزشکی
    من هم مهندس برقم
    و نمیهواستم باور کنم که بازی داده شدم

    فقط باید سهم خودت رو از اشتباه بپذیری
    و ول کنی همین
    اگر قبول کنی که اشتباه از خودت بوده هضم و درکش راحت تره
    منتظر حرفات هستم
    سه تا پست امروزم رو به تو اختصاص میدم
    دوست خوبم........نتونستم لینکت باز کنم......خدا می دونه چه حالی دارم......یه چیزی انگار تو دلم ریخته...حالم خوب نیست


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 مهر 95, 22:30
  2. خواستگار قد بلند و اعتماد بنفس پایین من ...( ادامه ی قدم کوتاه است.)
    توسط sima.aass در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 21 شهریور 94, 00:03
  3. مخالفت خانواده برای ازدواج با دوست پسرم (از خانواده سطح پایین)
    توسط atoosaa در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 خرداد 94, 10:16
  4. +لطفا راهنماییم کنید تا اشتباه نکنم.رابطم با دوست پسرم تا چه حد؟
    توسط khodam در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 11 شهریور 91, 01:13
  5. رابطه جنسی با دوست پسرم و داشتن خواستگار جدید
    توسط الای در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 مرداد 91, 12:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.