خانم تیام بذارید مسئله رو براتون بیشتر باز کنم
شما اگر همسرتون در حظور شما با یک زن غریبه برخورد گرمی داشته باشه ، با هم بگو بخند داشته باشن ، نگاه هایی رد و بدل بشه و کار به متلک برسه و ...
مسلما در اولین فرصت همسرتون رو مورد بازخواست قرار میدید (اگر هر زنی بگه برام مهم نیست دروغ گفته پس لطفا این حرف رو نزنید)
اصلا حرف شما قبول : باشه همه مردها بیمار جنسی هستند و اشکال از مردهاستاگه آقا بیمار جنسی هست یا اینکه از نظر جنسی خیلی گرمه دلیلی نداره که تاوانشو یه خانم پاک و متعهد بپردازه. خانم باید تو جامعه حضور داشته باشه.
اما خانم پاک و متعهد قصه ما چی ؟نباید حریم ها رو حفظ کنه ؟نباید مراقب رفتارش باشه؟
اگه مردی با همسرش بیرون بره و فقط و فقط در حد چند ثانیه به زنی که پوشش نامناسب داره نگاه کنه
همسرش عنوان میکنه که شوهر من چشم چران و چشم هیز و بی بند و باره و مورد بازخواست قرارش میده
این بازخواست فقط و فقط بخاطر یک نگاه چند ثانیه ایه
خوب اگه من بیام بگم تقصیر مردها چیه که بعضی از زنها ارایش غلیظ دارن و لباس بدن نما میپوشن و ... هیچ زنی به حرف من گوش نمیده و این مسئله رو توجیح من برای سرپوش به کار اون مرد میدونن
پس نمیشه گفت زن های ما بیمار جنسی هستند و مردها پاک و متعهد یا مردها بیمار جنسی هستند و زنها پاک و متعهد
لطفا یکبار این تاپیک رو از اول تا آخر بخونید ، این دوستمون در خصوص حرکاتی از یک استاد صحبت کرده که غیر معمول و متعارف بوده و به حملاتی که از کاربران زن این تالار شده دقت کنید !!!
من جای دیگه هم گفتم که حس همزاد پنداری بخش جدایی ناپذیر این تالاره و چون اکثر اعضا زن هستند این جبه گیری ها کاملا طبیعیه
من با زن و مرد بودن مشکل ندارم من با طرز فکر هایی مشکل دارم که زن رو موجودی پاک و مرد رو موجودی بیمار میدونه
هر فردی در جامعه باید حد خودش رو بدونه و حریم خودش رو حفظ کنه
در دوران تحصیل متاسفانه موردی بود که خانم استاد محترم با چند نفر از پسر های کلاس گرم میگرفت و به نوعی همه از این مسئله ابراز تعجب میکردن حتی دختر هایی که در کلاس بودن
اگر این مسائل طبیعی باشه چرا باید استاد فقط با یکی دو نفر گرم بگیره
چرا نباید با همه گرم باشه
متاسفانه یا خوشبختانه همانطور که زنها میتونن رفتار یک مرد رو تفسیر کنن این حس هم در مردها موجوده و همه مردم میتونن بفهمن که رفتار متفاوت و خارج از عرف چرا رخ میده و علت این مسائل چیه
لطفا نگید که این مسائل وجود نداره که در جامعه ما در حد اعلای خودش وجود داره








علاقه مندی ها (Bookmarks)