به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 78
  1. #51
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    خالم و مادر دوستم و ... همه باهاش حرف میزنن تا میبینه طرف منو میگیرن میگه بسه بسه نمیخواد شماها چیزی بگید ...
    میدونی تو دلش راضیه ... اما نمیخواد به روی خودش بیاره فکر میکنه اگه راضی بشه یعنی کم اورده یعنی ضایع شده انگار سر من شرط بندیه ....
    به نظرت من چیکار کنم که راضی باشه کلا؟
    از طرفیم چطور دل آقا پسر رو بدست بیارم؟
    هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
    "راهش را پیدا میکن "
    هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
    "بهانه اش را"

  2. #52
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    مائده جان اینطور که به نظر میاد مادرتون نگران اینده شماست و چون شما پدرت رو از دست دادی. (اگه مرحوم شده خدار حمتش کنه .)ایشون احساس مسئولیت بیشتری میکنه . اینطور نیست که از خواستگارتون بدش بیاد بلکه داره احتیاط میکنه و نمیخواد شما زیاد درگیر احساسات بشید . یا ارتباطتتون بیشتر از حد معمول باشه . سختگیری ایشون بد نیست و به نفع شماست . اینطوری بعد ها هم که ازدواج کردید همسرتون و خانواده اش بیشتر قدرتون رو میدونند . و فکر نمیکنند که شما رو خیلی راحت به دست اوردند . البته در مورد مذهبی بودن حق با مادرتونه . انسانهای معتقد تر معمولا متعهد تر هستند . خواستگارتون پسر پخته ای به نظر میرسه . از ایشون بخواهید که بیشتر صبوری کنه تا به شناخت بهتری از همدیگر برسید . بهشون بگید که مادرتون احساس مسئولیت بیشتری میکنه و شما به این احساس مسئولیت ارزش قائلید و اینطور نیست که از شما بدش بیاد . در مورد مسائل مالی مستقیم با خواستگارتون صحبت نکنید . مثلا اینکه چقدر خرجی میدید اصلا جمله جالبی نیست . اقایون از خانم ولخرج و پولکی خوششون نمیاد . ربطی به خسیس بودن یا پولدار بودن هم نداره . یعنی اقایون دوست ندارند خانمشون به دید دستگاه خودپرداز بهشون نگاه کنه .

  3. 2 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    maedeh120 (چهارشنبه 07 آبان 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 07 آبان 93)

  4. #53
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آبان 00 [ 20:15]
    تاریخ عضویت
    1393-7-16
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    8,678
    سطح
    62
    Points: 8,678, Level: 62
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    556

    تشکرشده 637 در 143 پست

    Rep Power
    38
    Array
    به خاله ات یا مادر دوستت بگو طرف تو یا اون آقا رو نگیرن.فقط حرفهای مادرت رو گوش بدن.اونوقت اگه دیدن از روی احساسه باهاشون صحبت کنن که دخترت خیلی نگرانه ،تو تنها حامیش هستی .دوست داره که از انتخابش راضی باشی و نظر تو براش مهمه و نباید تنهاش بگذاری تو این وضعیت و خلاصه از در مادرانه وارد بشن ....به نظرم به این آقا نمیخواد بگی که مادرم از شما خوشش نمیاد بگو یکم ذهنش درگیره،اینکه من از پیشش میخوام برم ناراحته ،ربطی به شخص شما نداره ،نیاز به فرصت داره تا با این قضیه کنار بیاد.شما هم که همیشه صبور بودی و هستی این بار هم به خاطر من کمی صبور باش.ولی تو کار خودت رو اینطرف ادامه بده و سعی کن از طریق واسطه مادرت راضی بشه یا حداقل منطقی حرفهاشونو بزنن وبه یه نتیجه ای برسی.
    میان پرواز تا پرتاب...
    تفاوت از زمین تا آسمان است.
    پرواز که کنی، آنجا می‌رسی که خودت می‌خواهی!
    پرتابت که کنند، آنجا می‌روی که آنان می‌خواهند،
    پس پرواز را بیاموز...



  5. 3 کاربر از پست مفید گوش ماهی تشکرکرده اند .

    asal2013 (دوشنبه 17 آذر 93), maedeh120 (چهارشنبه 07 آبان 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 07 آبان 93)

  6. #54
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    مرسی واحد جان ... درسته
    اما من به مادرم میگم مگه نمیخوای بشناسیش ببینی چطوریه خب باید باهاش رفت و امد کنی بری و بیای محکش بزنی امتحانش کنی تو شرایط بسنجیش نه اینکه بد خلقی و کنی و جوابش رو ندی ....
    میگه تو دخالت نکن تو کار من ....
    درباره مسائل مالی هم خداروشکر از حرفاش فهمیدم تناسب داریم البته من زیادی ولخرجم که باید خودمو اصلاح کنم ....
    اما دوست ندارم اون آقا از مامانم خرده به دل بگیره یا ته دلش از مادرم ناراحت باشه ... میخوام دوتاشون همدیگرو دوست داشته باشن از صمیم قلب ...

    - - - Updated - - -

    راستی تو تاپیک قبلیم گفتم یه اقایی وارد زندگی مادرم شده که من ازش متنفرم ... به خاطر اون خیلی دارم اذیت میشم .... مامانمم انگار بهش دل بسته نمیدونم چیکار کنم از طرفیم تا یه حرفی میزنم درباره اون آقا میگه تو اونو دیدی داری سواستفاده میکنی ...
    هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
    "راهش را پیدا میکن "
    هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
    "بهانه اش را"

  7. #55
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آبان 00 [ 20:15]
    تاریخ عضویت
    1393-7-16
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    8,678
    سطح
    62
    Points: 8,678, Level: 62
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    556

    تشکرشده 637 در 143 پست

    Rep Power
    38
    Array
    چرا از اون آقا متنفری؟اینکه مادرت میگه تو اونو دیدی داری سوء استفاده میکنی....منظورشون از سوءاستفاده رضایت برای خواستگار خودته؟شاید قضیه تنفر تو و تنفر مادرت به هم ربط داشته باشن؟
    میان پرواز تا پرتاب...
    تفاوت از زمین تا آسمان است.
    پرواز که کنی، آنجا می‌رسی که خودت می‌خواهی!
    پرتابت که کنند، آنجا می‌روی که آنان می‌خواهند،
    پس پرواز را بیاموز...



  8. کاربر روبرو از پست مفید گوش ماهی تشکرکرده است .

    maedeh120 (چهارشنبه 07 آبان 93)

  9. #56
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    ازش بدم میاد ادم پروییه ...
    اره مامانم میگه تو بخاطر این واسه بیرون رفتنت و کارات میخوای سو استفاده کنی ....
    نه من جدیدا از اون مرده متنفر شدم اما به خاطر مامانم هیچی نمیگم و باهاش خیییییییییییییلی خوب و محترم برخورد میکنم دقیقا برعکس رفتار مادرم با خواستگارم ...
    دوست دارم از هم جدا شن ...
    هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
    "راهش را پیدا میکن "
    هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
    "بهانه اش را"

  10. #57
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آبان 00 [ 20:15]
    تاریخ عضویت
    1393-7-16
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    8,678
    سطح
    62
    Points: 8,678, Level: 62
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    556

    تشکرشده 637 در 143 پست

    Rep Power
    38
    Array
    مسلما قبول یه نفر دیگه کنار مادرت سخته .کار درستی هم میکنی .هر وقت مادرت نظرت رو پرسید اونوقت نظرت رو بگو.فعلا سعی کن به انتخاب خودت برسی و از طریق واسطه حرفهای مادرت رو برای مخالفت بشنوی.
    میان پرواز تا پرتاب...
    تفاوت از زمین تا آسمان است.
    پرواز که کنی، آنجا می‌رسی که خودت می‌خواهی!
    پرتابت که کنند، آنجا می‌روی که آنان می‌خواهند،
    پس پرواز را بیاموز...



  11. 2 کاربر از پست مفید گوش ماهی تشکرکرده اند .

    maedeh120 (چهارشنبه 07 آبان 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 07 آبان 93)

  12. #58
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    مرسی گوش ماهی جان از راهنماییت
    باز هم اگه راهکار جدیدی به ذهنتون رسید من رو هم در جریان بزارید ممنون میشم
    هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
    "راهش را پیدا میکن "
    هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
    "بهانه اش را"

  13. کاربر روبرو از پست مفید maedeh120 تشکرکرده است .

    گوش ماهی (چهارشنبه 07 آبان 93)

  14. #59
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    سلام دوباره به همه دوستایی که تا حالا همکاری کردند
    راستش به یه مشکلی خوردم ...
    اول بگم این آقا از بین کل معیارهای من تقریبا 70% رو داره ... فقط یه مسئله ای هست که ایشون اهل نماز و روزه نیست اما من هستم ... شاید خودم هم از روی عادت بخونم اما میخونم ....
    زیادم اهل مراسم های مذهبی نیست .... اما مثلا تو مسئله حجاب یا روابط تو فامیل از من سختگیر تر هستند ...
    ای خدا چرا هرکسی میاد باید بالاخره یه ایرادی داشته باشه ... اما این یکی از همشون بهتره خیلی مرده ...
    اگه شما بودین چیکار میکردید ؟کنار میومدید ؟تحمل میکردید؟
    هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
    "راهش را پیدا میکن "
    هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
    "بهانه اش را"

  15. #60
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آبان 00 [ 20:15]
    تاریخ عضویت
    1393-7-16
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    8,678
    سطح
    62
    Points: 8,678, Level: 62
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    556

    تشکرشده 637 در 143 پست

    Rep Power
    38
    Array
    مائده جون تو توی مرحله انتخاب هستی نه تحمل؟انتخابی بکن که کجبور به تحمل نباشی.ببین اعتقادو ایمانش به خدا در چه حدیه؟ببین برای اعتقادات تو چه قدر ارزش قائله.بعضی ها اعتقاد که ندارن مسخره هم میکنن.بعضی ها اعتقاد دارن .ایمان هم دارن ولی هنز توی نماز خواندن تنبلی می کنن یا دلایلی دارن.به نظرم سعی کن از ایمان و ارزش ها و اعتقاداتش با خبر بشی و صرف اینکه کسی نماز می خونه یا نمیخونه تصمیم نگیری.
    میان پرواز تا پرتاب...
    تفاوت از زمین تا آسمان است.
    پرواز که کنی، آنجا می‌رسی که خودت می‌خواهی!
    پرتابت که کنند، آنجا می‌روی که آنان می‌خواهند،
    پس پرواز را بیاموز...



  16. 5 کاربر از پست مفید گوش ماهی تشکرکرده اند .

    asal2013 (دوشنبه 17 آذر 93), ida bahrami (پنجشنبه 08 آبان 93), maedeh120 (پنجشنبه 08 آبان 93), paiize (پنجشنبه 08 آبان 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 آبان 93)


 
صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از زندگی مشترک بیزار و خسته م
    توسط شکوفه کویری در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 دی 92, 16:58
  2. پاسخ ها: 40
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اسفند 91, 14:10
  3. میزان دلبستگی و ارتباط
    توسط سینان در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 مرداد 91, 14:32
  4. شوهرم خستگی رو به تنم میزاره
    توسط shamim_bahari2 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: شنبه 27 خرداد 91, 15:50
  5. بر خلاف حرفی که میزد وابسته شد
    توسط bugatti در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 اردیبهشت 90, 01:23

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.