به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 47
  1. #31
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 خرداد 94 [ 14:19]
    تاریخ عضویت
    1393-7-11
    نوشته ها
    162
    امتیاز
    3,278
    سطح
    35
    Points: 3,278, Level: 35
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    162

    تشکرشده 593 در 152 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نکته ی خیلی خوبی رو اشاره کرید بانوی افتاب عزیز.
    درحال که خیلی مهمه و من اصلا یادم نبود بگم.

    ببینید هیچ کس برای تمرین کردن زبان ، وقت نداره.یا میریم سر کار ، یا دانشگاه ، یا تو خونه کار داریم .
    بالاخره اکثزمون سرمون بد جور شلوغه.

    اما باید از یه چیزایی بزنی.
    یه چیزی باید بدی تا یه چیزی بگیری.
    به من باشه که میگم نه برو دانشگاه نه برو سرکار. بشین زبان بخون.
    اما نمیشه که.

    همه همینطور بودن ها.
    خب حالا سعی کن از وقت های بیهودت استفاده کنی.معمولا ما یه دو سه ساعتی در روز ، وقتمون هدر میشه توی مسیر یا انتظار توی صف یا .... ازش استفاده کن.
    توی مسیر خونه تا دانشگاه ، هندزفریت رو استفاده کن.
    یه لحظه بیکار شدی ، شروع کن با خودت حرف زدن.
    یا فلش کارت هاتو (کاغذ یا نرم افزار اندروید) سریع در بیار یه مروری بکن.
    تو که میخای تفریح کنی ، به جاش بشین یه فیلم با زیرنویس نگاه کن که هم فال باشه هم تماشا.
    تو که اخبار میخونی ، برو روزنامه تایمز رو بخون . هرچند وقایعش خیلی به دردت نمیخوره.
    به هر کی بگی بیا 7 ساعت روزی زبان بخون. شوکه میشه. می خنده.
    نه وقتشو داره.
    نه توانش رو.
    البته بنده خدا نمیدونه که با این 7 ساعت ، چه لطفی رو در حق خودش و زندگیش میکنه.

    باید از روزی یه ساعت شروغ کنی.
    ببین این دوره ی سه ماهه یا شش ماهه رو رد کنی هم راه می افتی ، هم یاد میگیری چه طوری از وقتت استفاده کنی ، هم تازه شیرینی ها خودشون رو نشون میدن.


    یه نکته ی مهم :
    یاد گرفتم که توی زندگی : هر کاری رو بخای شروع کنی ، اولش سخته . سال اول سخته. اما اگه سختی های سال اول رو تحمل کنی ، بعدش دری واست باز میشه که
    تازه زیبایی های اون رو بهت نشون میده. و اینجاست که دیگه نمیتونی ول کنی.
    حالا میخاد ورزش باشه ، درس باشه ، زبان باشه ، هر چیزی که میخای همینه.

    باید از خیلی چیزا بزنی.
    باید تحمل کنی.
    انشاا... که موفق باشی عزیز :))

  2. 10 کاربر از پست مفید love less تشکرکرده اند .

    mina-mina (سه شنبه 06 آبان 93), Mohammad! (چهارشنبه 26 آذر 93), morteza2487 (جمعه 25 اردیبهشت 94), niki.69 (سه شنبه 06 آبان 93), گوش ماهی (سه شنبه 06 آبان 93), مصباح الهدی (سه شنبه 06 آبان 93), بانوی آفتاب (سه شنبه 06 آبان 93), حال خوب (سه شنبه 06 آبان 93), دنیای وارونه (چهارشنبه 07 آبان 93), شیدا. (سه شنبه 06 آبان 93)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام آقای love less به شخصه از تاپیک خوبتون بسیار سپاسگزارم.
    ان شالله زن عمو را هم پیداش می کنید. اون معیاری که برای زبان داشتین تو همسر آیندتون؛ به نظر من با توجه به این تاپیکتون شما خودتون می تونید تو ایشون این معیار را در حد خیلی خوب به وجود بیارید... لازم نیست که حتما اولش این معیار را خیلی عالی داشته باشه..... تازه خوش به حالش میشه که با شما ازدواج کنه و این قدر پیشرفت کنه... (ظاهرا بچه ها که از همین راه دور انگیزه پیدا کردند... چه برسه به همسر آینده شما!)
    من ان شالله امسال یا سال بعد می خوام کنکور دکترا بدم. آیا شما برای زبان انگلیسی کنکور دکترا پیشنهاد خاصی دارید؟

    راستی عمو شدنتون مبارک!
    باز هم متشکر و تو این ماه محرم براتون حتما خیلی دعا می کنم. هم برای پیدا کردن زن عمو و هم سایر موارد...
    موفق باشید
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  4. 5 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    love less (سه شنبه 06 آبان 93), morteza2487 (جمعه 25 اردیبهشت 94), niki.69 (سه شنبه 06 آبان 93), بانوی آفتاب (سه شنبه 06 آبان 93), شیدا. (سه شنبه 06 آبان 93)

  5. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 15 آذر 93 [ 21:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    311
    امتیاز
    722
    سطح
    14
    Points: 722, Level: 14
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    958

    تشکرشده 757 در 256 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    47
    Array
    سلام آقای love less پرسیدین کسی تا حالا شروع کرده. خواستم بگم آقا اجازه ما

    من دو سه تا کتاب فارسی داشتم در مورد یه نرم افزار خاص. انداختمشون گوشه انبار PDF انگلیسی شو دانلود کردم. منتها با اینکه انگلیسی اون آسونه و تقریبا لغاتشو بلدم ولی بازم

    نمیفهمم!!! اما دارم مطمئن میشم که ترجمه ی فارسی شو هم نمیفهمیدم و انگلیسیش خیلی بهتر و کامل تره.

    کاش یه نرم افزاری مثل google translate بود که انگلیسی سخت رو به آسون بر میگردوند. مثل دیکشنری که ترجمه لغات رو میگه جمله ها رو با زبان ساده تر به زبان انگلیسی میگفت.

    اونوقت من یکی که اصلا نمیرفتم سراغ ترجمه فارسی.

    وقتی بین 10 تا لغت یه هویی یه لغت رو بلد نیستم کلا قاطی میکنم.

    حجم کارهایی که گفتین زیاده. فک نکنم بشه 6 ماهه تموم کرد مگه اینکه از اون مدل کارایی باشه که وسط کار یه هویی آدم ذهنش باز بشه و بتونه بیشتر از گذشته کشش داشته باشه.

    البته من رو حساب سطح هوشی خودم بگم صد سال!!! ولی اگه بخوام تلاش کنم ایشالا میشه.

    راستی میشه روش پیشنهادی برای یادگیری گرامر بگین؟ یا نه اگه همون مراحلی که گفتین رو انجام بدم گرامرم درست میشه؟

    من کلی خاطره خوش از به انگلیسی نوشتن دارم!!!

    به یکی از اساتید دانشگاه برکلی یه ایمیل زدم بعد یه سوال درسی داشتم در مورد مقاله ای که داشتم مینوشتم. یه صفحه نوشتم فرستادم. جواب برام نوشت که اصلا متوجه نشده منظورم

    چیه. بعد دیگه کلا از زندگی نا امید شدم. حالا مقاله ای هم که به انگلیسی نوشتم استادم کلی بابت جمله بندی هام بهم خندید. حالا خودم ننوشته بودما از مقاله های مختلف و

    جمله هاشونو برداشته بودم گذاشته بودم کنار هم به نظر خودم درست بود .بعد یه تلاش نافرجام دیگه هم که داشتم این بود که رفتم تو یه سایت مربوط به رشته ام عضو شدم و سعی

    میکردم به انگلیسی سوال بپرسم و جواب بقیه بچه ها رم بدم. یکی خیلی ریلکس بهم ایمیل زد گفت شما ایرانی هستی؟ گفتم از کجا فهمیدی؟ گفت انگلیسی ایت خیلی ضایع اس!!!

    بعدش دیگه کلا نا امید بودم

    تا اینکه شما این تایپیک رو زدین و شیدا کلی سایت بهم معرفی کرد کلی فیلم و نرم افزار دانلودیدم. ایشالا این سری بتونم حداقل یه ذره به خودم امیدوار بشم.

  6. 5 کاربر از پست مفید تیام تشکرکرده اند .

    morteza2487 (جمعه 25 اردیبهشت 94), niki.69 (سه شنبه 06 آبان 93), بانوی آفتاب (سه شنبه 06 آبان 93), حال خوب (سه شنبه 06 آبان 93), شیدا. (سه شنبه 06 آبان 93)

  7. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array
    همونطور که دوستمون گفتند، برای یافتن معنی دقیق و درست لغات و اصطلاحات، تمام دیکشنری ها و گوگل ترانسلیت و فلان رو بریزید دور و بچسبید به "دیکشنری لانگمن" .
    کامل ترین است و اضافه بر روانی بسیار، برای هر واژه، تمام اصطلاحات مرتبط رو هم داره. حتی خیلی جاها که مریام و دیگران نتونستن واسم کاری کنن، لانگمن عزیز، پاسخم رو داده .


    من هم کمی از تجریه ام بگم:

    هیچ کلاسی خارج از مدرسه نرفته بودم و تا همین چند سال پیش خوندن یه متن، حتی از نوع تخصصی، برام سخت بود. سرهم بندی یک جمله رو حتی بلد نبودم و زمان فیلم دیدن، کل فهم من از فیلم، محدود می شد به دو سه جمله خیلی تابلو ! دابره لغاتم در بهترین حالت، در همون محدوده 504 بود و آمادگی های کنکور.

    برای من همه چیز از سریال و فیلم های نابی که با دوستان شریک می شدم شروع شد. همون موقع هم شروع درگیری من با متون تخصصی رشته ام بود. من که حتی برای به پایان رسوندن یک صفحه کتاب، باید کلی به خودم باج می دادم! یواش یواش افتادم رو غلطک. اونقدر که وقتی برای اولین بار رفتم کلاس زبان تا مکالمه رو جدی تر پی بگیرم، بهم گفتن لهجه آمریکایی داری و عالی حرف می زنی! البته من به نظر خودم هیچکار نمی کردم! فقط با عبارات محدود توی ذهنم حرف می زدم، ولی انگار همون کافی بود.

    تا مدت ها تفریحم فیلم دیدن بود و یپدا کردن متن آهنگ های کلاسیک خارجی. هنوز هم یک هارد بغل دستم هست که تا فرصت پیدا کنم، یه فیلمش رو می خورم :)) معمولا موسیقی گوش می دم و هر چه رو بلد نیستم، حدس می زنم و زیر لب تکرار می کنم...
    همین تفریحی یاد گرفتن و البته، اجبار به خوندن تکست اصلی درسام، باعث شد نفهمم کی زبان خوندم و کی وقت گذاشتم و کی یاد گرفتم!!

    خلاصه:
    1- کتاب قصه های کوچیک انگلیسی بخونید و بشنوید.

    2- فیلم خوب ببینید و هم لذت ببرید، هم اگر به لغت ناشناسی برخوردید، یادداشت کنید و دنبالش بگردید.

    3- وقتی دنبال معنی هر لغت می گردید، لانگمن رو بالا پایین کنید و چندتا اصطلاح شامل همون لغت رو یاد بگیرید و اگه دست به سرچتون خوبه، توی گوگل مثالهای بیشتری از اون عبارت رو پیدا کنید تا توی ذهنتون بمونه.

    4- این اصطلاحات و لغات رو جایی یادداشت کنید و هر وقت فرصت کردید، برگردید و مرور کنید. تو تاکسی، مترو، پای تلویزیون.

    5- موقع برداشتن هر وسیله از خودتون بپرسید اسم این چی بود؟ و سعی کنید کاری که دارید انجام می دید یا قصدش رو دارید، با یکی دو جمله، به انگلیسی توضیح بدید.

    6- اگر فرصتش رو داشته باشید و حوصله مکث های طولانی رو، مجموعه درس های "مکالمه نصرت" هم بسیار بسیار عالیه و توصیه میشه.

    هر چیز که در جُستن آنی، آنی

    مولانا
    ویرایش توسط مسافر زمان : سه شنبه 06 آبان 93 در ساعت 19:40 دلیل: حذف پست تکرار شده و ویرایش موارد مخالف با قوانین همدردی

  8. 7 کاربر از پست مفید آویژه تشکرکرده اند .

    Mohammad! (چهارشنبه 26 آذر 93), morteza2487 (جمعه 25 اردیبهشت 94), niki.69 (سه شنبه 06 آبان 93), بانوی آفتاب (سه شنبه 06 آبان 93), تیام (سه شنبه 06 آبان 93), حال خوب (سه شنبه 06 آبان 93), شیدا. (سه شنبه 06 آبان 93)

  9. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 01 آذر 04 [ 10:35]
    تاریخ عضویت
    1393-6-24
    نوشته ها
    169
    امتیاز
    14,145
    سطح
    77
    Points: 14,145, Level: 77
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 305
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,840

    تشکرشده 282 در 128 پست

    Rep Power
    41
    Array
    سلام
    من به عنوان پیام بازرگانی ، یه خواهشی دارم
    اگه اشکالی نداره این تایپیک رو اصلا نبندین تا به واسطه ی نظرات و تجربیات دوستان، همیشه آپدیت و به روز باشه.
    سپــــــــــــاس فراوان ( به ویژه از صاحب تایپیک: جناب love less بزرگوار)

  10. 3 کاربر از پست مفید بانوی آفتاب تشکرکرده اند .

    morteza2487 (جمعه 25 اردیبهشت 94), niki.69 (سه شنبه 06 آبان 93), تیام (سه شنبه 06 آبان 93)

  11. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آبان 00 [ 20:15]
    تاریخ عضویت
    1393-7-16
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    8,678
    سطح
    62
    Points: 8,678, Level: 62
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    556

    تشکرشده 637 در 143 پست

    Rep Power
    38
    Array
    سلام
    تاپیکتون خوبه و پر بار.من هم همیشه زبان دوست داشتم و نصفه نیمه رهاش کردم...همیشه می گفتم برم کلاس حتی الان چون ممکنه روزهایی پیش بیادو تنبلی کنم و نخونم ولی فعلا فقط میشینم و میگم دیدی هنوز برای زبانت کار نکردی....زبانم هم نسبتا خوبه.قبول دارم که هیچ کلاسی به اندازه خود آدم نمیتونه موثر باشه.منم باید بشینم برنامه ریزی کنم و کتابهایی که گفتید و بخرم و بسم الله....شروع کردم میام میگم....امیدوارم تنبلی نکنم

    میان پرواز تا پرتاب...
    تفاوت از زمین تا آسمان است.
    پرواز که کنی، آنجا می‌رسی که خودت می‌خواهی!
    پرتابت که کنند، آنجا می‌روی که آنان می‌خواهند،
    پس پرواز را بیاموز...



  12. 4 کاربر از پست مفید گوش ماهی تشکرکرده اند .

    morteza2487 (جمعه 25 اردیبهشت 94), niki.69 (سه شنبه 06 آبان 93), تیام (سه شنبه 06 آبان 93), شیدا. (چهارشنبه 07 آبان 93)

  13. #37
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-12-11
    نوشته ها
    396
    امتیاز
    15,136
    سطح
    79
    Points: 15,136, Level: 79
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 214
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,467

    تشکرشده 2,190 در 377 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام

    تاپیک در انجمن نامربوط باز شده بود و به انجمن جدید انتقال پیدا کرد.

    لطفا هنگام معرفی فیلم‌ها و سریال‌های مناسب برای یادگیری زبان، به محتوای آن‌ها نیز توجه فرمایید و فیلم‌ها و سریال‌هایی که محتوایشان مطابق اهداف و قوانین همدردی نیست را پیشنهاد ندهید.
    بررسی بخش Parents Guide هر فیلم یا سریال در سایت IMDB، کمک زیادی به سنجش این موضوع دارد.

    ---

    بنده هم برای دوستانی که مایلند زبان انگلیسی را در قالب محتوایی مفید و مناسب یاد بگیرند، سایت Coursera را پیشنهاد می‌دهم.
    Coursera یک شرکت فناوری آموزشی است که توسط برخی اساتید دانشگاه استنفورد تأسیس شده. در این سایت بیش از ۸۰۰ دورهٔ آموزشی رایگان در علوم مختلف (از علوم انسانی بگیرید تا پزشکی، مهندسی و …) وجود دارد. تمامی دوره‌ها توسط اساتید دانشگاه‌های معتبر ارائه شده. می‌توانید ویدیوهای مربوط به هر دوره را به صورت آنلاین ببینید یا بر روی کامپیوترتون ذخیره کنید. ویدیوها دارای زیرنویس هم هستند و لهجهٔ اساتید درس، اکثرا مناسبه. سخن گفتنشون هم معمولا شمرده است.
    این دوره‌ها حاوی تمارین و امتحان نیز هستند، اما هیچ الزامی وجود ندارد که تمارین را انجام بدید. می‌توانید فقط فیلم‌ها را ببینید.

  14. 9 کاربر از پست مفید مسافر زمان تشکرکرده اند .

    morteza2487 (جمعه 25 اردیبهشت 94), فرهنگ 27 (جمعه 09 آبان 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 07 آبان 93), کیارش۲ (سه شنبه 06 آبان 93), zolal (جمعه 07 آذر 93), بانوی آفتاب (سه شنبه 06 آبان 93), تیام (سه شنبه 06 آبان 93), دختر بیخیال (سه شنبه 06 آبان 93), شیدا. (چهارشنبه 07 آبان 93)

  15. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 مرداد 96 [ 10:06]
    تاریخ عضویت
    1393-7-02
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    3,277
    سطح
    35
    Points: 3,277, Level: 35
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    102

    تشکرشده 144 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اقای لاو لس منم از دیروز زبان رو شروع کردم.
    امیدوارم موفق شم ...

  16. 4 کاربر از پست مفید mina-mina تشکرکرده اند .

    morteza2487 (جمعه 25 اردیبهشت 94), بانوی آفتاب (پنجشنبه 08 آبان 93), تیام (چهارشنبه 07 آبان 93), شیدا. (چهارشنبه 07 آبان 93)

  17. #39
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط تیام نمایش پست ها
    راستی میشه روش پیشنهادی برای یادگیری گرامر بگین؟ یا نه اگه همون مراحلی که گفتین رو انجام بدم گرامرم درست میشه؟
    1.گرامر را مطالعه نکنید

    این قانون ممکن است برای خیلی از دانش آموزان ESL ناآشنا باشد، اما این یکی از مهمترین قوانین میباشد. اگر شما میخواهید که امتحانات خود را بدهید، پس گرامر را مطالعه کنید. هرچند، اگر میخواهید که در زبان انگلیسی روان شوید بایستی تلاش کنید زبان انگلیسی را بدون مطالعه گرامر یاد بگیرید.

    مطالعه گرامر فقط شما را کند کرده و گیج خواهد نمود. شما هنگام ساختن جملات به جای اینکه به طور طبیعی یک جمله را همانند یک بومی بیان کنید، در مورد قوانین گرامری فکر خواهید نمود. به خاطر داشته باشید که فقط یک عده اندکی از صحبت کنندگان به زبان انگلیسی بیشتر از 20% از تمامی قوانین گرامری را میدانند. بسیاری از دانش آموزان ESL بیشتر از افراد بومی دستور زبان میدانند. با توجه به تجربیاتم میتوانم این را به جرأت بگویم. من یک بومی هستم، در ادبیات زبان انگلیسی تخصص گرفته ام و زبان انگلیسی را برای بیش از 10 سال تدریس نموده ام. با وجود این خیلی از دانش آموزانم نسبت به من جزئیات بیشتری را درباره گرامر زبان انگلیسی میدانند. من به آسانی تعریف را در ذهنم جستجو کرده و به کار میبرم، اما من آنرا در مورد آن در ذهن خود فکر نمیکنم..

    من اغلب اوقات از دوستان بومی خود بعضی از سؤالات گرامری را میپرسم و فقط عده اندکی از آنها جواب صحیح را میدانند. اگرچه آنها در زبان انگلیسی روان هستند و میتوانند به راحتی بخوانند، صحبت کنند، گوش کنند و ارتباط برقرار کنند.

    آیا میخواهید که بتوانید تعریف یک فعل متعدی را به طور رسا بگویید یا میخواهید قادر باشید که به طور روان به انگلیسی صحبت کنید؟
    البته این برای یادگیری صحبت کردن هست و از طرف یک مدرس.
    برای نوشتن و برای زبان آکادمیک فکر می کنم یه حدی از گرامر لازم هست.

    منبع

    صفحه نخست

    اینجا هم فایلهایی برای دانلود هست که هم متنش هست و هم صوتیش.
    بعد یه مدت مطالب قدیمی حذف و جدید اضافه می شه.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  18. 6 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    mina-mina (پنجشنبه 08 آبان 93), morteza2487 (جمعه 25 اردیبهشت 94), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 07 آبان 93), آویژه (چهارشنبه 07 آبان 93), بانوی آفتاب (پنجشنبه 08 آبان 93), تیام (چهارشنبه 07 آبان 93)

  19. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 15 آذر 93 [ 21:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    311
    امتیاز
    722
    سطح
    14
    Points: 722, Level: 14
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    958

    تشکرشده 757 در 256 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    47
    Array
    ممنون شیدا جان. من همیشه گرامرو حفظ میکنم و همیشه هم یادم میره!!! این سری دیگه به گرامر فکر نمیکنم. اما عواقبش با شما این همه حفظ کردنو امتحان کردم به نتیجه

    نرسیدم این بار اینو امتحان میکنم شاید راهگشا باشه. گرامرو همیشه میشه حفظ کرد.

    یه سوال دیگه داشتم که اگه تجربه دارید راهنمایی کنید.

    من چند قسمت سریال رو هم دانلود کردم. بعد ALT+Q رو زدم و کل زیرنویس قسمت اولشو ترجمه کردم. آخه زیرنویس فارسی ایش به هم ریخته بود و منم همش میخواستم بدونم

    به چی میخندن این همه ولی الان تو تلفظ تو 10 تا جمله ی اول گیر کردم!!! همش یادم میره. اونم به خاطر اینه که این همه مدت یه مدل دیگه تلفظ کردم و الان یه هویی میخوام درست

    تلفظ کنم.

    به نظرتون بیخیالش بشم و با زمان و فیلم دیدن درست میشه یا اینکه همین جوری گیر بدم تا راه بیفتم؟ من وقتی دارم انگلیسی صحبت میکنم انگار دارم فارسی صحبت میکنم!!! هر چند

    الان لهجه به دردم نمیخوره و بیشتر لغات و گرامر و reading برام واجبه ولی احساس میکنم لهجه تو یادگیری لغات خیلی مهمه و اگه یاد بگیرم خیلی پیشرفت میکنم و بیشتر تو ذهنم میمونه.
    ویرایش توسط مسافر زمان : شنبه 10 آبان 93 در ساعت 18:06

  20. 3 کاربر از پست مفید تیام تشکرکرده اند .

    mina-mina (پنجشنبه 08 آبان 93), morteza2487 (جمعه 25 اردیبهشت 94), بانوی آفتاب (پنجشنبه 08 آبان 93)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عکس نوشته های زیبا به زبان انگلیسی
    توسط zolal در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: شنبه 09 دی 96, 15:28
  2. رودروایسی و مشکل در خرید
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 شهریور 91, 23:43
  3. تالارهای گفتگوی مرتبط با روابط قبل و پس از ازدواج - انگلیسی
    توسط saeedgh در انجمن معرفی سایت های روانشناسی،مشاوره ازدواج و خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 آذر 89, 20:04
  4. منابع کارشناسی ارشد اموزش زبان انگلیسی
    توسط girlkhatibi در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 تیر 89, 10:44
  5. نحوه تبدیل متون فینگلیسی به فارسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 خرداد 89, 12:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.