سلام علیکم ...
اابته من خودم تئاتر قبلا کار میکردم همش نقش های آه و ناله ای بازی میکردم آخه خیلی خوب ادای ادمای مظلوم رو درمیاوردم و دل تماشاچی آب میشد
به خاطر این این نقش هارو دوست دارم ....
البته وقتی وکالت باشه مریض ک نیستم برم متهم بشم همه فحشم بدن
پس من گزینه 1 رو انتخاب میکنم






پاسخ با نقل قول

بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای 

میریم و برمیگردیم میبینیم کلی وصله بهمون چسبیده بعد وقت ندارم بیام چسباشو باز کنم و به قولی خودمو رفع اتهام کنم 

نمیشه؟ خب حالا جایزه ای چیزی هم داره؟! 


والااا. خدارو چه دیدی.
پس گزینه ی 4 .




علاقه مندی ها (Bookmarks)