خب خانومی شما چرا الکی غصه میخوری
با ازدواجتون مخالف بودن ؟ حالا هر مشکلی هست شما احترام بذارید و اگر دوست ندارن خیلی رفت وآمد کنند خب رفت وآمد نکنید ولی دخترتون رو همراه پدرش بفرستید به خونشون بذارید دخترتون بره وبیاد بچه ها خیلی زود میفهمن اگر دوستش داشته باشن وبهش محبت کنند خودش دوست داره بیشتر بره وبعد از اون کم کم شما هم بیشتر برید اگر هم بهش بی محبتی کنند خودش دیگه نمیخواد اونجا بره واز این نظر دیگه غصه نمیخوره این همه آدم هستند که دور از فامیلهاشون هستند وکسی رو ندارند تو اطرافشون اگر نخواستند ومحبت نکردند به نوه شون قرار نیست نوه شون تنها باشه شما میتونید با دوستای خانوادگی رفت وآمد کنید که هم بچه کوچیک دارند هم جای خانواده شما رو پر میکنند هم برای بچه خوبه اینا که دیگه غصهخوردن نداره
ولی هر زمان همسرتون زنگ زد بهشون یا رفت پیششون بچه رو بفرستید تا ببینید برخورد عوض میشه یا نه شاید چون کم دیدنش تو دلشون جا باز نکرده
- - - Updated - - -
بعدشم خب شما دعوتشون کنید مثلا تولد دخترتون تولد همسرتون رو خونه خودتون جشن بگیرید و دعوتشون کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)