به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 42

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام
    شماچندسالتونه؟
    قصدشماواقعاازدواجه؟
    چطورآشناشدید؟
    ازاول مبنابردوستی بوده یاازدواج؟یعنی هدفتون چی بوده؟

    دوست عزیزاین روابط فقط شما رووابسته میکنه وشرایط روواستون سخت...
    پیشنهادمن اینه که اگه قصدتون ازدواجه هرچه زودتررسمی بشه واسه شناخت بیشتر...یعنی شناخت دردوران خواستگاری...
    اینجوری که شمامیگی که نمیشه شناخت پیداکرد!!
    مراقب خودتون ودلتون باشید!!!
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  2. 5 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    capitan (یکشنبه 11 آبان 93), فرهنگ 27 (جمعه 09 آبان 93), فرشته مهربان (جمعه 09 آبان 93), گدای خدا (جمعه 09 آبان 93), بانوی آفتاب (سه شنبه 06 آبان 93)

  3. #2
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 مهر 95 [ 15:31]
    تاریخ عضویت
    1393-7-30
    نوشته ها
    216
    امتیاز
    8,230
    سطح
    61
    Points: 8,230, Level: 61
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 220
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    826

    تشکرشده 744 در 192 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    68
    Array
    من 27 سالمه.بله قصدم واقعا ازدواجه البته قبله این 5 ماه ، حدود چهار ماهی هم با همون شخص در ارتباط بودیم .ولی به هم خورد ولی ایشون بعده 7 ماه دوباره برگشت.
    نمیدونم چیکار کنم.واقعا بلاتکلیفم .نمیدونم ادامه بدم یا فراموشش کنم.
    قضیه خواستگاری رو اوائل مطرح کردم یعنی یک سال پیش ولی ایشون گفتن هنوز از تحصیلم مونده .چون تحصیلشون شهر دیگست.به خاطر همین گفت بمونه درسم تموم شه بعد
    ولی جدیدا مطرح نکردم.حالا دو دلم که آیا دوباره در موردش صحبت کنم یا نه . آخه میگن مطرح کردن پیشنهاد آمدن به خواستگاری از طرف دختر نباید باشه . واسه همین از مطرح کردنه دوبارش معذبم

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام
    دختر گل ببین....منم پزشکم...منم طرح دارم.....نمی خوام فکرت منفی کنم فقط میگم که بدونی...اونقدر وقت خالی داریم که 10 ثانیه وقت میدا کنیم و به شخصی که برای یه رابطه جدی می خوایم پیام بدیم....در ضمن فشار کار دوران طرح به اون شدتی که شما تصور میکنی نیست
    من احساس میکنم شما فقط باعث هیجان این اقا میشید که نمی تونه ازش بگذره

  5. 3 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    capitan (شنبه 10 آبان 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 08 دی 93), فرشته مهربان (جمعه 09 آبان 93)

  6. #4
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 مهر 95 [ 15:31]
    تاریخ عضویت
    1393-7-30
    نوشته ها
    216
    امتیاز
    8,230
    سطح
    61
    Points: 8,230, Level: 61
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 220
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    826

    تشکرشده 744 در 192 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    68
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط کیت کت نمایش پست ها
    سلام
    دختر گل ببین....منم پزشکم...منم طرح دارم.....نمی خوام فکرت منفی کنم فقط میگم که بدونی...اونقدر وقت خالی داریم که 10 ثانیه وقت میدا کنیم و به شخصی که برای یه رابطه جدی می خوایم پیام بدیم....در ضمن فشار کار دوران طرح به اون شدتی که شما تصور میکنی نیست
    من احساس میکنم شما فقط باعث هیجان این اقا میشید که نمی تونه ازش بگذره
    ----------------------------------------------------------------------------

    سلام ممنون از همفکریتون
    متوجه نمیشم.یعنی چه هیجانی؟

  7. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    دوستم هیجان مثل حسی که یه مرد پیش خودش میگه واییییییییییی به به دختره دوستم داره؛بهم وابستست...حسی که توجه تو به اون میده......حسی که باعث میشه اون اقایی که تو زندگیه من بود بیاد سمت من و خیانت کنه....هیجان مورد توجه قرار گرفتن
    اسمان؟؟؟؟خدایی هممون میدونیم دوستاشتن این شکلی نیست...روابطی که ما توشیم یک طرفست!نه نمی دونیم؟

  8. 2 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    sanjab (جمعه 09 آبان 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 08 دی 93)

  9. #6
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 مهر 95 [ 15:31]
    تاریخ عضویت
    1393-7-30
    نوشته ها
    216
    امتیاز
    8,230
    سطح
    61
    Points: 8,230, Level: 61
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 220
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    826

    تشکرشده 744 در 192 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    68
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط کیت کت نمایش پست ها
    دوستم هیجان مثل حسی که یه مرد پیش خودش میگه واییییییییییی به به دختره دوستم داره؛بهم وابستست...حسی که توجه تو به اون میده......حسی که باعث میشه اون اقایی که تو زندگیه من بود بیاد سمت من و خیانت کنه....هیجان مورد توجه قرار گرفتن
    اسمان؟؟؟؟خدایی هممون میدونیم دوستاشتن این شکلی نیست...روابطی که ما توشیم یک طرفست!نه نمی دونیم؟
    ________________________________-
    آسمان آبی : من دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم . الان تقریبا چهار روزه خبری ازش ندارم.میگه شبا دیر میام ولی به قوله شما دیر اومدن دلیل نمیشه که حتی فرصته یه اس ام اس نوشتن نداشته باشه.دیروز بهش اس ام اس دادم و نوشتم براش که حس میکنم رابطه ی ما یک نفرست و من بیتشر دنباله این رابطه هستم و تو هیچ تلاشی برای نگه داشتنش نمیکنی.نوشتم که دیگه انرژی ندارم .دیگه از این به بعد هرطور که خودت میخوای.
    جواب نداد
    واقعا دیگه خسته شدم .با بعضیا صاف و صادق برخورد میکنی پررو میشن .راس میگن هرکی صادقه هرکی روراست برخورد میکنه بی وفایی میبینه .باید همیشه بهشون خیانت کنی ، دو رو باشی تا قدرتو بدونن
    البته اینم بگم ایشون گفتن چون بیرون دوست آشنا میبینه ، بخاطر همین خونه یک از فامیلا خالیه ، یه نیم ساعتی بریم اونجا راحت بشینیم حرف بزنیم بیرون استرس داریم . از وقتی که این موضوع رو قبول نکردم حس میکنم سرد شده بود.
    نظر شما چیه؟

  10. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 09 آبان 93 [ 17:10]
    تاریخ عضویت
    1393-3-29
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    345
    سطح
    6
    Points: 345, Level: 6
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 12 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آسمانی آبی نمایش پست ها
    ________________________________-
    آسمان آبی : من دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم . الان تقریبا چهار روزه خبری ازش ندارم.میگه شبا دیر میام ولی به قوله شما دیر اومدن دلیل نمیشه که حتی فرصته یه اس ام اس نوشتن نداشته باشه.دیروز بهش اس ام اس دادم و نوشتم براش که حس میکنم رابطه ی ما یک نفرست و من بیتشر دنباله این رابطه هستم و تو هیچ تلاشی برای نگه داشتنش نمیکنی.نوشتم که دیگه انرژی ندارم .دیگه از این به بعد هرطور که خودت میخوای.
    جواب نداد
    واقعا دیگه خسته شدم .با بعضیا صاف و صادق برخورد میکنی پررو میشن .راس میگن هرکی صادقه هرکی روراست برخورد میکنه بی وفایی میبینه .باید همیشه بهشون خیانت کنی ، دو رو باشی تا قدرتو بدونن
    البته اینم بگم ایشون گفتن چون بیرون دوست آشنا میبینه ، بخاطر همین خونه یک از فامیلا خالیه ، یه نیم ساعتی بریم اونجا راحت بشینیم حرف بزنیم بیرون استرس داریم . از وقتی که این موضوع رو قبول نکردم حس میکنم سرد شده بود.
    نظر شما چیه؟
    خیلی خوب پسره داره بهت نزدیک میشه .اینجور که پیداست داره به هدفش میرسه.

    من سنم از شما کمتره ولی اسمان ابی شما با سن 27 سال وقعا نمیدونید این دوست پسر و اینجور چیزها عواقب خوبی نداره به جز ضرر زدن به روح و روان و احساسات شما و متاسفانه در اکثر مواقع که نمونه های خیلی زیادی توی همین تالار هست و میتونید مطالعه کنید سو استفاده از جسم دختر.

    ببنید نمیخوام در مورد اون اقا قضاوتی کنم ولی یکی از پستها رو خوندم خیلی خوب نوشته بود و اونم اینکه اون پسر با سن 31 سال الان فقط خوشبینانه نگاه کنیم به دنیال توجه و همصحبتی و محبت شما هست و از اون بدتر به دنبال موقعیتی برای استفاده هوس خودش.خواهشا باور نکنید که ایشون به خاطر اینکه بیرون زشته میخواد شما رو ببره خونه یکی از فامیلا و اونجا راحت باشید.(مگه توی خونه چه حرفایی میخواد بزنه که نیم ساعت براش نیاز داره اونم در خونه ای که کسی نیست این نشونه ها رو کاملا جدی بگیر)

    پس خیلی قاطعانه پیشنهادشون رو رد کنید و بگید اگه میخوان با شما صحبت کنن میتونید در چارچوب مشخص و برای هدف مشخص اونم ازدواج زیر نظر خانواده ها و با اطلاع اونا با هم صحبت کنید انم در مکانهای عمومی مثل پارک .

    حال اون پسر یا پیشنهاد منطقی و معقول شما رو میپذیرند یا به دنبال بهونه جویی هستن که احتمال دوم بیشتره و شما باید صددر صد راهای ارتباطیتون رو با ایشون قطع کنید و با مطالعه بیشتر برای ازدواج با خواستگارهای بعدی خودتون رو اماده کنید.

    اسمان ابی عزیز خیلی مواظب باش و خودتو و احساسات به خاطر یه پسر خراب نکن.چون اینده این احساسات فقط برای همسرت خواهد بود
    ویرایش توسط گدای خدا : جمعه 09 آبان 93 در ساعت 14:59

  11. 4 کاربر از پست مفید گدای خدا تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 10 آبان 93), capitan (شنبه 10 آبان 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 08 دی 93), zendegiye movafagh (شنبه 10 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دختری را دوست دارم که میدانم او قبلا پسری دیگر را دوست داشته، چیکار کنم؟
    توسط behroozoorheb در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 اردیبهشت 93, 06:42
  2. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  3. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00
  4. +دخترها جواب بدین چه پسرهای رو دوست دارین
    توسط ramin2009 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 دی 87, 16:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.