سلام
شماچندسالتونه؟
قصدشماواقعاازدواجه؟
چطورآشناشدید؟
ازاول مبنابردوستی بوده یاازدواج؟یعنی هدفتون چی بوده؟
دوست عزیزاین روابط فقط شما رووابسته میکنه وشرایط روواستون سخت...
پیشنهادمن اینه که اگه قصدتون ازدواجه هرچه زودتررسمی بشه واسه شناخت بیشتر...یعنی شناخت دردوران خواستگاری...
اینجوری که شمامیگی که نمیشه شناخت پیداکرد!!
مراقب خودتون ودلتون باشید!!!










علاقه مندی ها (Bookmarks)