با سلام
خب شما برای چی کاری خارج از وظایف کاریتون انجام میدین؟
وقتی نیازی نیست، و جز وظایفتون نیست انجام ندید.
به مدیرتون هم میتونین بگین، من یسری وظایف شخصی هم دارم، زندگی شخصی هم دارم، نمیتونم کارهایی که خارج از حیطه کاریم هست و جز وظایف شخصی ایشون هست انجام بدهم.
وقتی خود این خانوم بهتون همچین کارهای شخصی که مرتبط به خودشون هست میگن انجام بدین.
محترمانه بهشون بگین، الان در حال انجام فلان کار هستم نمیتونم اینکارو انجام دهم و کمکتون کنم.
راستش من مشکل و از شما میبینم، به این کارها نمیگن محبت کردن.
میگن باج دهی! انگار ترس از دست دادن شغلتون و دارین و به ایشون باج میدین.
نیازی نیست کارهای شخصی ایشون و انجام دهید، و مقصر خود شمایید که باید از همون اول جواب منفی به ایشون میدادین. حالا هم دیر نشده، میتونین دیگه کارهاشون و انجام ندید، ولی بی احترامی هم نکنین که بهانه ای دستشون بدین.
اولا خارج از وقت کاریتون میتونین پاسخ تلفن و ندین و بگین این زمان مختصص خانواده من هست.
دوما اگه هم پاسخ دادین، از کار شخصیتون باز نمونین تا به کار شخصی ایشون برسین. شما نباید بخودتون ضرر بزنین، به کار خودتون ادامه بدین و بگین دوست داشتم بهتون کمک کنم اما متاسفم الان کاری دارم انجام میدهم و برام مقدور نیست کمکتون کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)