به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Threaded View

  1. #28
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 فروردین 95 [ 20:54]
    تاریخ عضویت
    1393-7-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    3,246
    سطح
    35
    Points: 3,246, Level: 35
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 104
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    104

    تشکرشده 313 در 129 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز

    مشکل شما قابل حل هست! کافیه که یک مقدار به حرف های دوستان خودت در این تالار عمل کنی. البته میدونم که چه چیزی مانع شما شده!

    ببین دوست عزیز من آقا هستم و دقیقاً به شما میگم که در فکر ، ذهن و روح همسر شما چه چیزی می گذرد! تجربه این شرایط از اجرای مهریه و خیلی بدتر از اون رو هم داشتم!!!!

    نبینم بعد از این بگی گیج شدم ! نبینم بگی نمیدونم اون میخاد چیکار کنه ! نگی نمیدونم هدفش چیه! چون من اینا رو بت میگم!!!!!!!!!

    شما زندگیت رو دوست داری. کم نه! زیاد! فعلاً اینکه اون دقیقاً میخاد چیکار کنه رو بذار کنار ولی من با احتمال 90 درصد بت میگم اون میخاد چیکار کنه . ولی مهم اینه که تو الان باید چیکار کنی چون فقط اقدامات خودت رو میتونی کنترل کنی نه اقدامات شوهرت رو !!!!!!!!!!!!

    دوستان درست گفتن نقطه آغاز مختومه کردن پرونده مهریه هست ولی شما نمیتونی!!!!!!! دلیل : تحت تسلط و نفوذ خانواده هستی و به اندازه کافی قدرت شخصیتی نداری که مستقلاً عملی رو انجام بدی . . .

    اگه نتونستی مهریه رو مختومه کنی دیگه با من حرف نزن! چون من فقط با یک انسان مستقل میتونم کنار بیام!

    همین الان بلند شو و بگو «این من هستم که تصمیم می گیرم» . به پدر و مادرت کمال احترام رو بذار ولی هیچ موقع نباید اونها تصمیمی بجای تو بگیرن. به اندازه کافی هم به شما «مشاوره غلط» دادن و نیازی نیست دوباره از اونها کسب تکلیف کنی. امروز باید بری و به پدرت بگی : «پدر عزیزم قصد دارم برای زندگی خودم تصمیم بگیرم» بگو «محبت و دلسوزی شما رو درک میکنم ولی قصد دارم خودم برای زندگی خود تصمیم بگیرم» بگو : «حتی اگر تصمیم من غلط بود بازهم شاد خواهم بود چون تصمیم خودم بوده نه تصمیم دیگران برای زندگی من»

    دوست عزیز بعد از اینکه این دیالوگ رو با خانوادت داشتی بیا اینجا تا با هم جلو بریم . به شما قول میدم که موفقیت وشادی نزدیکه . . .

  2. 10 کاربر از پست مفید بهزاد10 تشکرکرده اند .

    anoosh (یکشنبه 04 آبان 93), eli_h1986 (یکشنبه 04 آبان 93), paiize (یکشنبه 04 آبان 93), parsa1400 (یکشنبه 04 آبان 93), roozbeh220 (یکشنبه 04 آبان 93), واحد (سه شنبه 06 آبان 93), zendegiye movafagh (چهارشنبه 07 آبان 93), دختر بیخیال (یکشنبه 04 آبان 93), سوده 82 (یکشنبه 04 آبان 93), شهراز (یکشنبه 04 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.