سلام دوست عزیز
مشکل شما قابل حل هست! کافیه که یک مقدار به حرف های دوستان خودت در این تالار عمل کنی. البته میدونم که چه چیزی مانع شما شده!
ببین دوست عزیز من آقا هستم و دقیقاً به شما میگم که در فکر ، ذهن و روح همسر شما چه چیزی می گذرد! تجربه این شرایط از اجرای مهریه و خیلی بدتر از اون رو هم داشتم!!!!
نبینم بعد از این بگی گیج شدم ! نبینم بگی نمیدونم اون میخاد چیکار کنه ! نگی نمیدونم هدفش چیه! چون من اینا رو بت میگم!!!!!!!!!
شما زندگیت رو دوست داری. کم نه! زیاد! فعلاً اینکه اون دقیقاً میخاد چیکار کنه رو بذار کنار ولی من با احتمال 90 درصد بت میگم اون میخاد چیکار کنه . ولی مهم اینه که تو الان باید چیکار کنی چون فقط اقدامات خودت رو میتونی کنترل کنی نه اقدامات شوهرت رو !!!!!!!!!!!!
دوستان درست گفتن نقطه آغاز مختومه کردن پرونده مهریه هست ولی شما نمیتونی!!!!!!! دلیل : تحت تسلط و نفوذ خانواده هستی و به اندازه کافی قدرت شخصیتی نداری که مستقلاً عملی رو انجام بدی . . .
اگه نتونستی مهریه رو مختومه کنی دیگه با من حرف نزن! چون من فقط با یک انسان مستقل میتونم کنار بیام!
همین الان بلند شو و بگو «این من هستم که تصمیم می گیرم» . به پدر و مادرت کمال احترام رو بذار ولی هیچ موقع نباید اونها تصمیمی بجای تو بگیرن. به اندازه کافی هم به شما «مشاوره غلط» دادن و نیازی نیست دوباره از اونها کسب تکلیف کنی. امروز باید بری و به پدرت بگی : «پدر عزیزم قصد دارم برای زندگی خودم تصمیم بگیرم» بگو «محبت و دلسوزی شما رو درک میکنم ولی قصد دارم خودم برای زندگی خود تصمیم بگیرم» بگو : «حتی اگر تصمیم من غلط بود بازهم شاد خواهم بود چون تصمیم خودم بوده نه تصمیم دیگران برای زندگی من»
دوست عزیز بعد از اینکه این دیالوگ رو با خانوادت داشتی بیا اینجا تا با هم جلو بریم . به شما قول میدم که موفقیت وشادی نزدیکه . . .








علاقه مندی ها (Bookmarks)