به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Threaded View

  1. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 فروردین 95 [ 01:40]
    تاریخ عضویت
    1393-7-24
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,251
    سطح
    19
    Points: 1,251, Level: 19
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 32 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقا پارسا من نمیفهمم چطور میشه شما و بعضی از دوستان فقط منو مقصر میدونید
    شوهر من اومد جلو مامانم گفت چون به مامانم زنگ نزدی چون به من نمیگی چشم برو مهرتو بزار اجرا منم طلاقت نمیدم میرم زن میگیرم توام همینطور بمون...
    این حرفو شاید من بتونم ببخشمو بگم از عصبانیت بوده بخاطر عشقم بهش و اینکارم کردم
    اما سر یک هفته دوباره گفت طلاق
    وقتی نفهمید زدنه این حرف جلو خانواده چطور باعث تحقیر من و عصبانیت خانوادم میشه که بایستن جلوم که این پسر دوست نداره
    1ماه گذشت و اصلا ازش خبری نبود که پدرم مجبورم کرد به اینکار اونم فقط بخاطر اینکه حالیش کنه من زنشم که بفهمه باهام چکار کرده
    گرچه من اصلا راضی به اینکار نبودم اما چاره ای نداشتم بیش از حد تحت فشار بودم
    اینجا انگار بعضی از مردا فقط حقو به خودشون میدن که چه اشکالی داره هر کاری میخوان انجام بدن بعدم خانواده دختر بیافتن به پاشون چون تو طلاق دختره که بدبخت میشه نه پسر. واقعا درسته؟؟؟؟؟
    من دوگانگی شخصیت ندارم هر وقت مهرمو گرفتم اونم داد بعد گفتم بیا آشتی بازم شما نمیتونی به من بگی مشکل دارم. چون مهر زن حقشه که شما مردا اصلا حقش نمیدونین.
    من به این پولا اصلا نیازی ندارم. بابای من 100 تای اونو میخره آزاد میکنه.
    الانم اصلا دنبال پرونده نیستم بهشم گفتم بیا با پدرم صحبت کن تا کوتاه بیاد. ولی اون با لجبازیاش داره کاری میکنه که بابای من که از خودش لجبازتره نهایتا حتی از مهر بگذره و طلاقمو بگیره
    اونوقت این وسط فقط منم که بخاطر لجبازی اینا میسوزم.
    من چطوری برم ببینمش اون حاضر نیست حتی با من حرف بزنه فقطم بخاطر مامان عوضیش.
    هیچکس نمیفهمه من تو این مدت چقدر از طرف مامانش تحقیر شدمو شوهرم هیچوقت پشتم نبود.
    همه میگن من مقصرم. به چه گناهی؟؟؟؟؟؟ حتی به زنی که به شوهرش خیانتم کرده بیشتر از من باید بها داده میشد.
    اما هیچکس نمیدونه من چقدر بخاطر این 3ماه که خانوادش اصلا براشون مهم نبود من عروسشونم چقدر پیش خانوادم تحقیر شدمو هر روز دارم حرف میشنوم.
    خواهش میکنم یکطرفه قضاوت نکنید.
    کار من خیلی اشتباه بود اما شوهرم قبلش چند تا اشتباه بزرگو باهم کرد.
    الانم بهش بگی دردت چیه عزیزم؟؟؟ میگه دردم اینه کسی که به خانوادم احترام نزاشته آدم حسابش نمیکنم.
    من جز احترام کاری نکردم اما اون نمیفهمه.
    حالم بهم میخوره که 5سال عمرمو سوزوند حالا داره میره اونم بخاطر چی؟؟اگه مشکلم حاد بود از اول اصلا دلم نمیسوخت که زندگیم با خاک یکسان شد بخاطر مامانش

  2. 2 کاربر از پست مفید eli_h1986 تشکرکرده اند .

    paiize (یکشنبه 04 آبان 93), parsa1400 (یکشنبه 04 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.