به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array
    دوست عزیز

    به نظر من مشکل شما جدی نیست و همسرتون رو با کلام و صحبت مهربانانه و بالغانه میتونی هم مسیر با خودت

    کنی. همانطور که گفتی همسرت در بسیاری از اموری که باید سکوت کنه یا مدیریت کنه ولی ضعیفه و شتابزده و پرخاشگرانه برخورد میکنه برای همین گریه میکنه و یا زود عصبانی میشه.

    بهتر است شما خط قرمزهای رفتارهای اون رو بشناسی و بهشون احترام بزاری البته اون هم بالطبع باید همینکار رو بکنه

    وگرنه کم کم این مشکلاتتون روی هم انبار میشه و مثل یک انبار باروت یک دفعه یکجا منفجر میشه و خدای نکرده ریشه

    زندگیتون رو میسوزونه

    خیلی ساده- راحت و شفاف اینجا آمدی مشکلت را گفتی چرا به همین شفافی و راحتی با همسرت گفتگو نمیکنی؟؟

    یک روز دعوتش کن بیرون از خانه کافی شاپ یا فضای سبز زیبا و و آرامی و بهش بگو دوست دارم باهات دردودل کنم

    و برحسب اولویت مشکلاتی که باهاش داری (هرکدوم که اهمیت بیشتری داره اول بگو) و باههاش قرار بزار مثلا

    هرهفته شب جمعه باید 1 ساعت در مورد اختلافات و ناراحتیهایی که از هم داریم صحبت کنیم و رفعش کنیم تا هفته

    بعد این مشکلات کمتر بشه. سعی کن خودت هم به دلش رفتار کنی و با رعایت احترام با خانواده اش برخوردکنی.

    دیگه متاهل هستید و قرار نیست که مرتب خانواده همدیگر رو بشمارید و زیر سوال ببرید و یا به رخ هم بکشید.

    خانواده هرکس مثل پوست و گوشت بدنش جز نقاط حساس هست که باید با لطافت و مهربانی باهاشون رفتار بشه.

    و اصولا بیشتر افراد روی اونها تعصب دارند شاید همسرتون در این مورد حساس تر و شکننده تر هست.

    خانمتون اگر احساس امنیت و آرامش بیشتری در خانه و در کنار شما داشته باشه از اضطرابهای کاری و درسیش خیلی کم میشه و در روابط عاطفی و ج .ن .س .ی ش هم شاداب تر و نرمال رفتار میکند.

    سعی کنید با مهربانی و احترام باهاش مثل یک ملکه رفتار کنید تا پادشاه قلب و جسمش باشید

    به نظر من اگر این راه جواب نداد از یک مشاور مجرب خانم کمک بخواه که باهر دوتون مشاوره مشترک و فردی داشته باشه.


    یاحق التماس دعا
    ویرایش توسط sanjab : شنبه 03 آبان 93 در ساعت 20:24

  2. 4 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    asal2013 (شنبه 03 آبان 93), TECH (دوشنبه 05 آبان 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 04 آبان 93), بانوی آفتاب (چهارشنبه 07 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. حساسیت زیاد همسرم روی خانوادش و پرخاشگری بخاطر آنها
    توسط marta در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 مرداد 93, 11:47
  3. حساسیت زیاد روی شوهرم
    توسط man+to در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 20 اردیبهشت 93, 17:16
  4. حساسیت بیش از اندازه شوهر و خانواده شوهرم روی من
    توسط elham red در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 تیر 92, 10:59
  5. * حساسیت خانواده شوهرم روی ارتباط من و خانواده ام
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 آذر 90, 23:17

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.