سلام دوستان. ممنونم ازت آقا پارسا
من به حرف مشاور گوش دادمو به همسرم چند بار پیام دادم اما اصلا جوابمو نداد.
تو این 3ماه همیشه جواب میدادا اما یه شب گفت دیگه جوابتو نمیدمو نداد.
الان دیگه نمیدونم چکار کنم. میگم اگه خودش بخواد برمیگرده
دیگه مشخصه منو نمیخواد.
من شماره مشاوری که رفتمم بهش دادم ولی عمرا نمیره
زندگیم واقعا الکی نابود شد. یه دعوای مسخره اینهمه طولانی شد.
میدونم فراموشم کرده. خیلی خسته ام از اونهمه محبتی که تو این 5سال خرجش کردم. واقعا خوب دستمزدمو داد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)