به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 بهمن 94 [ 01:22]
    تاریخ عضویت
    1392-1-10
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,287
    سطح
    28
    Points: 2,287, Level: 28
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 15 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان از همگی شما که در حل اختلاف پیش آمده کمکم می کنید نهایت تشکر رو دارم.
    دوست عزیز خانم رزا ما با هم اختلاف خانوادگی نداشتیم فقط رفت آمد خانوادگیمون خیلی کم بود .
    متاسفانه بعضی رفتارها هست که به مرور زمان خودشون رو نشون میدن و در طول دوران عقد بود که من به ماهیت و روش زندگی خانواده همسرم پی بردم. ما کلا سطح فرهنگی متفاوت داریم چیزهایی که از نظر من و خانواده ام مهمه از نظر اونها خیلی پیش پا افتاده است و اصلا مهم نیست اونها به رفت و آمدخانوادگی و تعاملات اجتماعی بها نمیدن..متاسفانه همسر من با بروز اوضاع وخیم اقتصادی جهت بهبود شرایط کاری نمیکنه کسی که کل حقوقش میره برای پولی که نیست خونه نداره و حمایت مالی هم از طرف خانواده نمیشه (چون خانواده هم چیزی ندارن که بخوان حمایت کنن )باید بفکر اصلاح اوضاع بشه خداوند قادر هست ولی از قدیم گفتن از تو حرکت از خدا برکت . کل دوران عقد اون با یک فرد غریبه هیچ فرقی نداشت مثل اینکه اومده بوده بود مسافرخونه و من و خانواده ام موظف بودیم بهش سرویس بدیم تنها کار من این بود که حرص خوردم هربار باهزار شیوه باهاش صحبت کردم ولی متاسفانه حرکت مثبتی از اون ندیدیم آخر سر هم کار به گوشه و کنایه می رسید وقتی پدرخانواده اش میگه شما توی دوران عقدین و مشکلات شما رو باید پدرتون و خانواده اتون حل کنه از پسرش انتظار بیشتری نمیشه داشت متاسفانه کل این ایام حس نکردم که همسری دارم حالا هم دیگه دلم نمیخواد حرکتی برای بهبود اوضاع بکنم .کل کارم شده مطالعه کتاب و خودندن مقالات سایت اما متاسفانه دل و داغی برام نمونده بیشتر افکارم منفی هست که کل ذهنم رو پرکرده حالا سعی میکنم بهش فکر نکنم اما واقعا توی برزخم .یه جوری بجای حل مسئله دارم صورت مساله رو پاک میکنم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید nm_shabgard تشکرکرده است .

    رزا (شنبه 03 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست طلاق دادم ولی مادر شوهرم پیش همه دروغ میگه وآبرومو پیش همه میبره چکار کنم؟
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آذر 95, 11:16
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 بهمن 93, 00:46
  3. چطور با پیامک های یکی از آشناهام که مردهست برخورد کنم؟
    توسط golemordab در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 بهمن 92, 14:40
  4. فکر می کنم حرف زدن به ناله می کشد و ناله پیش دیگران شرک است و....
    توسط جاثیه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 29 آذر 92, 21:32
  5. چگونه به آرامش ذهنی دست پیدا کنیم؟
    توسط rozaneh در انجمن آرامش
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 16 تیر 92, 19:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.