به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 آبان 93 [ 14:19]
    تاریخ عضویت
    1392-7-22
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    41
    سطح
    1
    Points: 41, Level: 1
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    500 Experience PointsTagger Second Class1 year registered
    تشکرها
    58

    تشکرشده 135 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من ايروبيک رو پيشنهاد ميدم,هم از لحاظ جسمى خوبه,هم فکرو درگير ميکنه.من خودم شخصا موقع انجام دادن زنجيره هاى ايروبيک ,نميتونم اون لحظه به چيزى فکر کنم,اصلا هدفش همينه که رو ذهن و تمرکز کار کنه.
    البته مواظب باش جايى برى که ايروبيک باشه,چون بعضى جاها آمادگى جسمانى رو به اسم ايروبيک انجام ميدن.

    تو اين فصل حتما لباس گرم بپوش,مثلا شلوار با آستين کوتاه و سويشرت بپوش,اول با آستين کوتاه باش که بدنت آروم گرم بشه,به آخراش يا تايمى که ميدن واسه آب خوردن,ديگه سويشرتو بپوش که بدنت سرد نشه چون باعث عفونت ميشه.

    راستى اگه هدفت اصلا چاقى و لاغرى نيس,به هر حال يکم مواظب چاق شدن باش,چون اوايل که ميرى اشتهات ممکنه زياد بشه و زياد بخورى.
    يک ساعت قبل و بعد ورزش هيچى جز آب نخور,حالا اگه خيلى گرسنت بود,ميتونى ميوه بخورى.
    اين بود توصيه هاى من :d

    - - - Updated - - -

    راستى يه نکته اى در مورد ايروبيک بگم.
    جلسات اول که ميرى,فقط حرکات مربى رو تقليد کن,اينجورى يه سرى حرکات ابتدايى مثل بيسيک,وى,وى بک,استبتاج,دبل استبتاج,مامبو,ترن,وى ترن,وى لانج و . . . . خلاصه يه سرى از اين حرکتها برات جا بيفته,بعد به مرور زمان,ميتونى با شمارش يادبگيرى.
    خيليا ميان ايروبيک و چون نميتونن ياد بگيرن,ميزارنش کنار ولى خيليا هم ممارست ميکنن و ياد ميگيرن و زود راه ميفتن

  2. 3 کاربر از پست مفید niki.69 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (شنبه 03 آبان 93), کاربر19 (جمعه 02 آبان 93), بانوی آفتاب (شنبه 03 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا برای تامیین اینده ام…"""…… بیمه عمر ……"" تصمیم و گزینه درستی هست؟؟؟
    توسط عروس خوشبخت در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 95, 21:30
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 25 مهر 94, 17:32
  3. توصیه نوروزی یک روانپزشک: نه "چاقی" خانمها را به روی شان بیاورید، نه "کچلی" مردها را
    توسط khaleghezey در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 13:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.