دوستان همونطور که گفتم تو عقدم و باردار.همسرم از یه شهر دیگس.یه خواهر دارم ک اونم شهر دیگه دانشجوس.من همش تنهام.الان چهل روزه باردارم.خواهرشوهرام زنگنمیزنن.دلم میشکنه.ویارام شروع شده.ده روزه شوهرمو ندیدم.بهش نیاز دارم.میگم بیا میگه کار دارم.همش اشکم درمیاد.همش تنهام.صبح تا شب.مخصوصا چون تو عقد باردارشدم حساس تر هم شدم و هر بی محبتی از سوی دیگران و دلیل بر اشتباه بودن کارم میدونم.شوهرم کنارم نیست...خیلی عذاب میکشم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)