زومبا ، ایروبیک ، پیلاتس برای چربی سوزی مفیدن ، زومبا چون رقصه آدم رو سرحال میاره ، ایروبیک هم واسه روحیه خیلی خوبه . یوگا هم مدیتیشن و تمرکز ، کلا باشگاه رفتن رو روحیه تاثیر میزاره اگه میخوای لاغرم بشی ایروبیک خیلی خوبه. اینارو با توجه به چیزای که دیدم میگم ، متخصص نیستم ، خودم بدنسازی رفتم هم واسه چاق شدن هم روحیم ،اونم خوب بود.








علاقه مندی ها (Bookmarks)