به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 77

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    سما سلام

    در پایان این تاپیک بهت بگم . فقط توکل به خدا کافی نیست حرکتم لازمه . درجا نزن

    این کش زیادی کشیده شده و جرات همگرایی نداره شاید لازمه پاره شه و دوباره در هم گرایی گره ش زد .

    خوب فکر کن . تو خیلی وقته با مشاوره حقوقی به اونطرف قضیه نگاه میکنی همسرتم همینطور پس چطور میتونی به همسرت اعتماد برگشت القا کنی هااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سما منو دشمن خودت ندون دوستانه بهت عرض کردم . تو بین رفتن موندن بلاتکلیف موندی . حتی برا خودت یه طرفیش نکردی چه برگشت چه جدایی. این امر باعث شده در جا بزنی

    بانو سوده حالا به واسطه پارمیدا هم شده قدم های خوبی برداشته . و امیدوار تر از شماست . تغییر کرده . شما چی ؟؟؟؟؟؟/ چطور سعی کردی خودتو بهش ثابت کنی.

    نمیخوام برا من چیزی بنویسی من کل تاپیکتو حفظم منظورم وجدان خودتو . سرت بلنده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟تمام تلاشت در یه جهت بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ یا نه ؟ جواب به خودت بده

    من دعاگوی تو هستم و منتظر خبر خوب . ولی کفه جدایی از نظر من برا شما سبک نشده . تو روشت تغییر بده

    ببخش و حلالم کن بدروووووووووود

    - - - Updated - - -

    سما سلام

    در پایان این تاپیک بهت بگم . فقط توکل به خدا کافی نیست حرکتم لازمه . درجا نزن

    این کش زیادی کشیده شده و جرات همگرایی نداره شاید لازمه پاره شه و دوباره در هم گرایی گره ش زد .

    خوب فکر کن . تو خیلی وقته با مشاوره حقوقی به اونطرف قضیه نگاه میکنی همسرتم همینطور پس چطور میتونی به همسرت اعتماد برگشت القا کنی هااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سما منو دشمن خودت ندون دوستانه بهت عرض کردم . تو بین رفتن موندن بلاتکلیف موندی . حتی برا خودت یه طرفیش نکردی چه برگشت چه جدایی. این امر باعث شده در جا بزنی

    بانو سوده حالا به واسطه پارمیدا هم شده قدم های خوبی برداشته . و امیدوار تر از شماست . تغییر کرده . شما چی ؟؟؟؟؟؟/ چطور سعی کردی خودتو بهش ثابت کنی.

    نمیخوام برا من چیزی بنویسی من کل تاپیکتو حفظم منظورم وجدان خودتو . سرت بلنده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟تمام تلاشت در یه جهت بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ یا نه ؟ جواب به خودت بده

    من دعاگوی تو هستم و منتظر خبر خوب . ولی کفه جدایی از نظر من برا شما سبک نشده . تو روشت تغییر بده

    ببخش و حلالم کن بدروووووووووود

    - - - Updated - - -

    سما سلام

    در پایان این تاپیک بهت بگم . فقط توکل به خدا کافی نیست حرکتم لازمه . درجا نزن

    این کش زیادی کشیده شده و جرات همگرایی نداره شاید لازمه پاره شه و دوباره در هم گرایی گره ش زد .

    خوب فکر کن . تو خیلی وقته با مشاوره حقوقی به اونطرف قضیه نگاه میکنی همسرتم همینطور پس چطور میتونی به همسرت اعتماد برگشت القا کنی هااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سما منو دشمن خودت ندون دوستانه بهت عرض کردم . تو بین رفتن موندن بلاتکلیف موندی . حتی برا خودت یه طرفیش نکردی چه برگشت چه جدایی. این امر باعث شده در جا بزنی

    بانو سوده حالا به واسطه پارمیدا هم شده قدم های خوبی برداشته . و امیدوار تر از شماست . تغییر کرده . شما چی ؟؟؟؟؟؟/ چطور سعی کردی خودتو بهش ثابت کنی.

    نمیخوام برا من چیزی بنویسی من کل تاپیکتو حفظم منظورم وجدان خودتو . سرت بلنده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟تمام تلاشت در یه جهت بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ یا نه ؟ جواب به خودت بده

    من دعاگوی تو هستم و منتظر خبر خوب . ولی کفه جدایی از نظر من برا شما سبک نشده . تو روشت تغییر بده

    ببخش و حلالم کن بدروووووووووود

  2. 3 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    paiize (شنبه 03 آبان 93), sama_t (شنبه 03 آبان 93), سوده 82 (جمعه 02 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.