الی سلام
توکلت به خدا باشه انشالله که مشاوره میاد نیومد از مشاوره بخواه باهاش تماس بگیره وبا شگرد خودش بکشونتش مشاوره حتی به بهانه جدایی.
بهش بگو شاید شروع زندگیمون بر اساس مشاوره نبوده ولی میخوام اگه قرار جدا میشیم از رو منطق و حرف مشاوره باشه .
اگه خانوادت بر جایی پا فشاری میکنن برو مشاوره و موضوع برسی کن و عدله های منطقی نت بردار و بعد تصمیم بگیر اگه همسرت ارزش زندگی داره کمی از خانوادت به نفع زندگیت فاصله بگیر .
زندگی مشترک حتی آسیب دیده بهتر از مطعلقه شدنه خیلی بهتر . اگه تصمیم گرفتی تلاشتو شروع کن
موفق باشی . البته زیاد تاپیکتو نخوندم . چون دیدم به من سر زدی گفتم سری بهتون زده باشم . حتما تا پیکتو میخونم
نگران نباش قابل ترمیمه موفق باشی بدرووووووووووود![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)