برای آزمایش عقد از دفترازدواج باید نامه بگیرید و بله شناسنامه هر دوتون لازمه. اعتبارش بیش از یک ماهه . جای نگرانی نیست یه تست عدم اعتیاد و یک آزمایش خون از آقا . اگرتالاسمی داشتن از خانم هم یه آزمایش خون میگیرن همین.
جای نگرانی نداره . حالا اگر عقد دیرتر هم بشه تکرار می کنید آزمایشو.
مسئله خاصی هست ؟