سلام خدمت دوستان خوب همدردی به خصوص جناب آقای baby
زمان رو غنیمت شمردم گفتم تا چراغتون روشنه یه حال و احوالی با آقای baby داشته باشیم.
به حمدلله که خوبین؟
قدم نو رسیده مبارک.
چه خوب کردین به تالار سر زدید.
از حضورتون در تالار خرسندیم. ای کاش بیشتر وقت می کردید و به تالار سر می زدید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)