دقیقا همینه. یه بار یه جمله ای از یه خانم محترم! شنیدم که شانس اورد دم دستم نبود!!! موضوع از این قرار بود که یه آقایی، از همه جا بی خبر توی اتوبوس قسمت خانمها نشسته بود، معلوم بود تازه اومده مثلا شهر و از چیزی خبر نداشت، خلاصه همه خانمها شروع کردن به ابراز ناراحتی و ... یه دفعه یه خانمی از اون آخر بلند گفت « بعضی از این آقایون، از خانم ها هم پست تر!!!!! هستن» ...نوشته اصلی توسط شیلا
خیلی جالبه مگه نه؟







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)