دوستت دارم چون بی تابمی..
دنیاتو رو سرم خراب میکنی تا دل به چیزی جز اون که تو میپسندی ندم!
از من همه نیاز و از تو هرچه هست اشتیاق..
کی می رسم به این گرد این اشتیاق..
تشکرشده 151 در 38 پست
دوستت دارم چون بی تابمی..
دنیاتو رو سرم خراب میکنی تا دل به چیزی جز اون که تو میپسندی ندم!
از من همه نیاز و از تو هرچه هست اشتیاق..
کی می رسم به این گرد این اشتیاق..
اگر در آنچه میگوئی راست میگوئی، من از خدا میخواهم تا از من درگذرد ؛
و اگر در آنچه میگوئی دروغ میگوئی، پس من از خدا میخواهم تا از تو درگذرد.
reihane_b (دوشنبه 28 مهر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)