بله من دختر اولم. متاسفانه همیشه بچه های اول قربانین.
و جالبه که از کاری که کردن اصلا پشیمونم نیستن نه پدرم نه مادرم.اطرافیانم تشویقشون میکنن
من الان نمیدونم واقعا چکار کنم به خدا این وسط من فقط دارم میسوزم
تشکرشده 32 در 12 پست
بله من دختر اولم. متاسفانه همیشه بچه های اول قربانین.
و جالبه که از کاری که کردن اصلا پشیمونم نیستن نه پدرم نه مادرم.اطرافیانم تشویقشون میکنن
من الان نمیدونم واقعا چکار کنم به خدا این وسط من فقط دارم میسوزم
رزا (دوشنبه 28 مهر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)