سلام
دوست عزیز ، تو خواستگاریای سنتی خیلی رو حرف طرف مثل اینکه گفته دوشنبه میایم و اینا حساب نکن . مطمئن باش از این دوشنبه ها که
هیچ وقت نیومده واسه همه ی دخترایی که خواستگاری سنتی دارن پیش میاد . مخصوصا" اینکه خانواده ها آشنایی قبلی با هم نداشته
باشن و بحث رودربایستی یا اینکه زشته اگه زنگ نزنیم در میون نباشه!!!!
موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)