من نمی دونم این رسم و رسوم های مسخره چی هست دیگه . متاسفانه عموم مردم جوری با بارداری زن در دوران عقد برخورد می کنند که این انگار گناه کبیره مرتکب شدند.
خوشبختانه خانواده ی همسر شما و هم چنین خانواده ی خودتون انسان های فهمیده ای هستند و خوب با این موضوع کنار اومدند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)